Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Emma - 25 mars 2012 20:56

Har precis varit inne i stan och handlat frukost till veckan som kommer.

Det kommer bli en toppenvecka, är såå taggad inför helgen med mina brudar - träningsläger i Halmstad :)

Och imorgon ska jag börja sätta igång och träna, blir en promenad imorgon efter jobb sen ett pass på gymmet, lutar åt dans fuego eller core, får se vilket humör mamma är på haha :)


Ska ju som sagt kolla på lägenheten imorgon men har nog bestämt mig för att inte flytta än.

Ju närmare jag kommer måndagen desto mindre vill jag flytta. Tror iaf att jag ska bo hemma året ut. Är nog inte helt redo att flytta än, speciellt inte nu när sommaren kommer. Vi har ju så himla mysig trädgård här hemma, lillebror tar studenten och min fina syster gifter sig! Då vill jag hellre kunna vara hemma varje dag och vara med på allt som händer av planering och alla hundra andra grejer. hahaha ja jag är en liten mes men inget jag skäms för. Flyttar hellre en gång när jag är 100 % redo än flyttar hem flera gånger! :)


Nu är det big brother, vi hörs!

Puss


Bra bild, eller hur? hahahah noooot :)

 

Av Emma - 25 mars 2012 19:04

Våren är ju verkligen här :)

Har haft en riktigt mysdag med min fina familj och farmor <3

Har rensat i förrådet, myst i trädgården, käkat våfflor och har haft en superdag :)


Hoppas ni haft en lika bra dag :)


Har satt ihop ett bildcollage från dagen, diggar bilden med mössan, hahaha!

Har testat det nya bildprogrammet, wuhu :)

 

Av Emma - 25 mars 2012 16:17

Här kommer bildbomben på väldens finaste tjej <3


Chillar i soffan :)

 


Nä faster, vi ska inte fota mer ..

               




Hon är så jäkla underbar det lilla livet :)

Ovido - Quiz & Flashcards