Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Emma - 2 mars 2012 18:41

Har shoppat muggar och skålar idag, tror mor min vill att jag flyttar snart haha.

Muggarna var assnygga och kost 5 kr så jag tog 12 st.

Sen fanns där limegröna skålar för 10 kr, tog 6 st.

Sjuuukt fina är dom så det var ett bra köp. :)


Annars har jag slappat framför tv och varit väg med mamma och min systerson.

Nu blir det inte allt för mycket, funderar på att ta en powernap men jag lär aldrig vakna så kommer sova två timmar som vanligt haha. får försöka hålla mig vaken. Imorgon blir det ett pass på gymmet med förhoppningsvis mamma. Är jag uppe tidigt ska jag nog cykla 1.5 mil innan. wohoo träning är verkligen så jävla roligt nu :)


Pussss

Visst är muggarna snygga?! :)

 

Av Emma - 2 mars 2012 13:22

wohoo vädret är verkligen såå jävla bra!

Idag mår jag riktigt bra faktiskt, men tankarna finns hos dig varenda dag och jag hoppas du känner dig lite bättre idag:)


Styrketräna bara en halvtimme men där var bara män över 40 som stirra på mig så det var lite läskigt.

Hoppade in i duschen sen drog jag iväg och byta lite kläder, promenera runder och sedan gick jag och köpte mig en kyckling baguette på glada hörna i Eslöv! Ni borde verkligen äta en sådan, det är den godaste jag ätit i mitt liv. Åt alltid där förr när min kära syster bodde i Eslöv:)


Vi hörs, PUSSS


     


visst ser den såå jävla god ut?! :D:D

Av Emma - 2 mars 2012 09:57

Hallå igen!

Vad är det för uuunderbart väder vi fått?!

Kunde ju inte valt en bättre dag att vara ledig på :D

Tyvärr klara mitt knä inte av att jogga hela rundan så jag promenerade en del men vad gör det, vädret är ju bara för bra!! Våren är verkligen påväg vilket ska bli otroligt skönt men önskar ändå att det kunde komma lite mer snö så att jag kunde få ploga lite till haha :)


Har startat en tvättmaskin, diskmaskin och plockat undan lite på rummet.

Ska slänga i mig två kokta ägg och sedan dra till gymmet. Tar med mig  kläder så duschar jag där sen ska jag nog gå en runda på stan bara för att vara ute i solen :)


Hoppas er fredag börjat lika bra som min :)


Svettig men lika glad för det hahahha

 

-4

Av Emma - 2 mars 2012 07:57

Godmorgon på er :)

Började fredagen med att mäta mig, -4 cm denna vecka och det kunde inte bli en bättre start på helgen :)

Jag mäter mig på 3 olika ställen runt magen så tillsammans är det -4 cm. Det tråkiga är att mina ben inte minskar, det går verkligen inte och det stör mig lite men men jag har mer fett någon annanstans helt enkelt haha :)


Ligger i sängen och äter youghurt, namnam.

Ska förbereda mig för att bege mig ut och jogga min runda, sen fixa lite här hemma och sen in till stan och köra ett svettigt gympass. Hoppas på lite människor nu på förmiddagen.


Hoppas ni får en bra fredag allihop :)

Pusss

Ovido - Quiz & Flashcards