Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Emma - 8 mars 2012 21:05

Halloj.

Har krypit ner i sängen och somnar vilken sekund som helst!

Det var en grym och jobbig träning idag, kändes som att jag sprang hela tiden haha.

Men det var en väldigt rolig sådan, precis som varje träning är, mycket variation och det gillar jag :)

Är mör i mina ben efter fyra dagars hård träning. Men imorgon är det min lediga dag men ska nog ta en promenad ändå om vädret är okej när jag slutat jobba :)


Nä nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna.

Godnatt godingar, Puss



Av Emma - 8 mars 2012 17:47

hejhej :)

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag ska iväg och träna :)

Ikväll är det fotbollsträning med brudarna, som jag har längtat!

Ligger förtillfället i matkoma, åt så jävla mycket, men det var köttsoppa och pannkakor så det var värt det :)


Idag fick jag ploga iaf och det var asroligt :D Men börja ploga efter frukost så blev ingen tidig plogning.

Men vad gör det när det är såå jääävla roligt?! :D:D


Lite bilder från dagen :)


Trött och sliten tjej, men lycklig över att få ploga :)


Mysig vinterbild

 


Och såhär såg det ut igår när vi mata ankorna, solig och skönt

 


Och idag! haha vilken skillnad :D

   


Vi hörs senare PUSSS


Ovido - Quiz & Flashcards