Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

MITT HEM!

Av Emma - 18 mars 2012 17:58

Jag var ju som sagt på IKEA och ni som känner mig vet att jag älskar limegrönt, svart och vitt!

Allt ska vara i det, hehe.


Idag var mamma och jag iväg för att jag ville införskaffa mig allt jag vill ha i mitt kök ifall det skulle försvinna haha. (samt att skulle jag flytta inom det snaraste så har jag redan handlat en del).

Och nu har jag verkligen fått en längtan efter att flytta (konstigt nog).

Tidigare i veckan var jag okej med känslan att jag skulle flytta nästa år haha.

Men imorgon ska jag verkligen ta tag i och ringa och höra om där finns några lediga lägenheter i lilla Höör. Ska vara en tvåa eller tre med balkong. Helst.. Utan balkong känns jobbigt hahha :)


Men jag handla svarta och limegröna tallrika, snyggaa!!

Tänk när jag har middag och man kan blanda dessa, sjuukt snyggt.

Köpte samma stil i glas, svarta och limegröna! 

Köpte till och med vinglas (jag dricker inte vin) men glasen är så himla fina. Så om jag känner för att lyxa till Coca colan en lördagkväll tar jag fram vinglasen hahaha :D


Mina slevar, limegröna skålar, muggar och äggklocka köpte jag inte idag men det är också sååå fint!

Mitt kök kommer bli superduper fint :D


           


Om jag får bra svar imorgon så ska jag nog ut och kolla läget efter möbler, det är mycket lättare att hitta när det är dags om jag vet vad jag vill ha :) Vill iaf ha en soffa som är i samma stil som min brors, dubbla divaner fast min ska vara svart eller mörkgrå, höga krav?! ;) haha men jag tänker inte köpa något ''bara för att'' och sen byta efter ett halvår. Bättre att lägga lite extra pengar och får det jag verkligen vill ha :)


Hitta till och med bild på min brors soffa  :p


 


En sådan som sagt fast svart eller mörkgrå, hittar ni någon får ni gärna tipsa mig :D 


Nä nu avslutar jag detta långa inlägg :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Ovido - Quiz & Flashcards