Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Emma - 26 mars 2012 19:50

Har suttit och kollat på möbler till lägenheten, får lite mer längtan efter att flytta nu men är inte helt säker än.

Har som sagt hela veckan på mig att fundera :)


Två collage på hur mitt kök och tvrum ska se ut om jag flyttar :)



   

Av Emma - 26 mars 2012 17:00

Halloj.

Har varit en riktigt bra dag :)


Men har så jävla svårt att bestämma mig.

Kolla som sagt på lägenheten idag och den hade passat mig perfekt.

Men jag vet inte om jag är redo eller inte. eller om jag ens vill flytta.

Som jag sa, igår ville jag inte alls flytta men nu vet jag inte, ååååhh!! Och tar jag den inte så kommer jag ånga mig när jag väl flyttar(om jag flyttar senare). Huset ligger så jävla mysigt och balkongen var riktigt fin :) Lägenheten är min om jag vill ha den, ska ge besked i veckan. Jag hatar att ta beslut ..


Jag vill ju inte flytta från min familj men o andra sidan måste jag det någon gång.

ååh  varför varför varför ska det vara så himla svårt?


Jag har iaf hittat soffan jag vill ha, undra om den får plats bara?!


 

Visst är den fin? :)

Ovido - Quiz & Flashcards