Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Emma - 21 mars 2012 20:00

Vilka skor ska jag ta?!

Kunde inte välja så tog ett par svarta haha.

Men vill ju såklart ha fler men vet inte vilken av dom?

Turkosa eller vita?! eller så köper jag båda nästa gång haha :)

Fast dom röda är snygga med, aaah. Får köpa äkta istället för då måste jag verkligen välja ett par haha :p

 

Av Emma - 21 mars 2012 17:37

Halloj :)

Det är lika kasst som alla andra dagar så behöver inte säga hur jag mår.

Natten var sjukt dryg, hosta från 21-01:30 sen har jag vaknat flera gånger. blööööhh.


Det var iaf skönt att vara tillbaka på jobb :) Har sopat grus hela dagen, himla roligt. Bara lite drygt att den tappar så jäkla mycket eftersom där ligger så tjockt med lager grus så får jag köra dubbla gånger ibland men det går :)¨


Ringde angående lägenheten idag så ska kolla på den på måndag :)

Fast nu när jag nästan har en lägenhet ju mindre vill jag flytta.

Vi får se på måndag om det är något för mig, nu vet jag iaf var den ligger haha :)


Blir en lugn och skön kväll, somnar nästan snart.

Saknar iaf denna sötnosen :)

 


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards