Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Emma - 20 mars 2012 19:42

wuhuu (har fått det på huvudet)

Har bäddat ner mig i sägen, är fruktansvärt trött.


Klara mig från hostan under ansiktsbehandligen så det var väldigt skönt.

Den behandling jag går på är ju portömning så hela ansiktet svullnar upp lite och jag blir rödflammig.

Det gör aaasont men det blir så himla bra resultat efter så det är värt att plågas i 1,5 timme!

Men nu har det lagt sig så det är skönt!


Saknar mina brudar så himla mycket, tredje träningen jag missar nu och kommer inte kunna träna på torsdag heller :( Baaaajs!!! Jag behöver träningen för att må bra och vara hel.


Imorgon ska jag iaf till jobb, har saknat dom massor.

Min chef ringde och fråga hur det var med mig idag, alltid trevligt när dom visar att dom bryr sig :)

Ska köra sopmaskinen imorgon så alla gångar kan bli fria från grus innan påsk , skojskoj!


Ska även ringa angående lägenheten imorgon, hoppas att ingen har tatt den nu för då blir jag lite leden - tror jag. Känns lite läskigt att tänka på att flytta hemifrån. Då får jag inte träffa min fina familj varje dag, hur ska jag klara mig utan mamma?! Igår sa jag att vi var tvugna att köra söndagsmiddag där hela familjen var samlad haha :p

Äsch jag lär säkert sova hemma många gånger och jag får dra mamma hem till mig så hon får sova hos mig! :)


nu säger jag godnatt för denna gången och hoppas på en hostfri natt :)

Godnatt på er, PUSS

MYS

Av Emma - 20 mars 2012 14:14

wuuhuu :)


Idag är en riktigt mysdag.

Jenny har myst med mig, jag gjorde ägg och bacon till frukost och hon kom med mumsiga bullar.

Gooott med andra ord!


Vad har ni gjort idag?!


Ska strax ta hostmedicin och alvedån.

Allt för att undvika hostan under ansiktsbehandlingen.

fyfaaan vad ont det kommer göra, lalalal.


Slänger upp en bild på dagens outfit hahah.

Leggings och träningslinne, Mys för hela slanten :)


 


PUSSS

Av Emma - 20 mars 2012 08:06

Godmorgon :)


Är fortfarande sjuk, samma som igår - sååå jääävla tråkigt!

Jag vill så gärna träna för jag hade kommit in i en bra rytm mellan jobb, träning och sömn men faan!!

Det kommer vara jobbigt att komma tillbaka för man tappar allt så lätt.

Skit!!


Nu snart kommer Jenny, ska fixa ägg och bacon innan hon kommer - så smarrigt.

Ikväll ska jag på ansiktsbehandling igen, kommer göra asont men jag överlever väl :)

Hoppas att jag är hostfri 1,5 timme.


Igår skulle jag ställa klockan för att vakna till Big brother men vad händer. jo jag har tydligen stängt av alarmet och vaknar halv ett av värst hostattacken. La och hosta fram till halvtvå, slumra till och vakna kvart över två och hosta till tre sen somna jag om igen till halv 8. Så jääävla drygt!


Hoppas ni får en bra dag :)


Ovido - Quiz & Flashcards