Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Emma - 4 mars 2012 18:48

Woho :)


Tårtan var asgod på kalaset haha, var mysigt att träffa Jenny igen <3

Fina underbara du, lite tråkigt eftersom vi alltid bara babblar om allt men det hans inte med idag men på lördag får vi ta igen det. Känns egentligen konstigt att ses för vi fick inget ut av det som det brukar kännas annars haha :)


För er som vill ha en asgod chokladtårta så ska ni beställa från Thaiti (stavning.se) haha i Hörby, chokladmouse tårta tror jag den heter. Såååå jääävla god :D


Ligger i sängen och kollar på Top Model Sverige, är sjukt trött!

Får se hur länge jag orkar vara vaken:)


Hoppas ni haft en fin söndag :)


Puss



Av Emma - 4 mars 2012 14:01

Men hejsan :)

Tror ni latmasken här har fått käk i magen?!

eh nä ..

Så ska fixa lite rostade mackor nu innan vi ska på kalas :)


Jag har iaf hunnit duscha och fixa mig samt sovit en timme med, alltid något!

Vi hörs ikväll gott folk


Pappa har snaggat mig, gjorde fina mönster hahaa :)

Lite annorlunda men jääävligt snyggt :)

    


PUSS

Av Emma - 4 mars 2012 09:28

Hejsan solstrålar :)

Hur är läget med er idag då?!


Själv har jag ont i rygg och axlar samt att jag är ashungrig!!

Jag vill så gärna ha scones men orkar verkligen inte baka några, kom och gör det till mig?! :)


Idag ska vi på kalas, ska ju som sagt äta den väldigt goda chokladtårtan, muuums!!

Sen blir det mys med faster fina tjej, hon springer rundor överallt och lyssnar inte för fem öre haha :)

Men hon är ju så himla söt så man kan inte bli arg på henne haha!

Ska bli mysigt att få träffa henne igen, var ju en vecka sen nu :/ <3


Morgonpuss

    

Ovido - Quiz & Flashcards