Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

BABBLAR PÅ

Av Emma - 20 mars 2012 19:42

wuhuu (har fått det på huvudet)

Har bäddat ner mig i sägen, är fruktansvärt trött.


Klara mig från hostan under ansiktsbehandligen så det var väldigt skönt.

Den behandling jag går på är ju portömning så hela ansiktet svullnar upp lite och jag blir rödflammig.

Det gör aaasont men det blir så himla bra resultat efter så det är värt att plågas i 1,5 timme!

Men nu har det lagt sig så det är skönt!


Saknar mina brudar så himla mycket, tredje träningen jag missar nu och kommer inte kunna träna på torsdag heller :( Baaaajs!!! Jag behöver träningen för att må bra och vara hel.


Imorgon ska jag iaf till jobb, har saknat dom massor.

Min chef ringde och fråga hur det var med mig idag, alltid trevligt när dom visar att dom bryr sig :)

Ska köra sopmaskinen imorgon så alla gångar kan bli fria från grus innan påsk , skojskoj!


Ska även ringa angående lägenheten imorgon, hoppas att ingen har tatt den nu för då blir jag lite leden - tror jag. Känns lite läskigt att tänka på att flytta hemifrån. Då får jag inte träffa min fina familj varje dag, hur ska jag klara mig utan mamma?! Igår sa jag att vi var tvugna att köra söndagsmiddag där hela familjen var samlad haha :p

Äsch jag lär säkert sova hemma många gånger och jag får dra mamma hem till mig så hon får sova hos mig! :)


nu säger jag godnatt för denna gången och hoppas på en hostfri natt :)

Godnatt på er, PUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Ovido - Quiz & Flashcards