Alla inlägg under februari 2011

Av Emma - 1 februari 2011 16:58

Sådär gott folk.

Nu har jag äntligen tatt mig tid till att gå från soffan till mitt rum och hämta datorn, hahaha. Ansiktsbehandlingen var allt annat än smärtfri. Fyfan vad det gör ont. Hon sitter med sina vassa naglar och trycker porer, AJ!! man ser förjävlig ut efter och ansiktet är alldeles svullet, men fan vad bra det blir sen :) Jag rekomenderar verkligen det till alla människor :D


Jag är nojjig över imorgon, har min arbetsintervju i Jonstorp. ÄR SÅ JÄVLA NERVÖS, baaaaaaahhhh!!!! Sen blir det kanske träning imorgon, som jag misstänkte igår har jag nog en lätt sträckning i min ljumske för den gör ont som faaaan!! Så får se imorgon


Men ja, slut på klagande,

Hoppas ni haft/har en bra dag :)

Av Emma - 1 februari 2011 10:44

Nu ska jag köra till Eslöv.

Dags för ansiktsbehandling.

hajs

Av Emma - 1 februari 2011 09:29

Hallå alla morgontrötta människor, ja hej på er pigga med :p

Jag är så jävla trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Har sovit 7 timmar inatt och det är på tok förlite för mig.

Speciellt om jag har tränat dagen innan.

Nu kvart över elva är det ansiktsbehandling som gäller. Kommer vara öm och ha ont i huvudet hela dagen, haha. Men ska man vara fin får man lida pin.


Min kära pojkvän ringde innan och fråga om jag ville följa med honom till värmland nästa helg och kolla på Svenska rallyt. Och jag blev sååå glad :D Har velat kolla på rally väldigt länge nu men som förra året var säsongen redan slut och nu har det väl inte kommit igång riktigt, haha :p Men jag hoppas vi hittar något ställe att bo på över natten, fredag-lördag. För på Fredagen kör dom tydligen på travbanan och då ser man mer, lördagen är det ute i skogen och då såg man typ en bil 3 sekunder sen fick man vänta en kvart till nästa haha :p men inte säkert att vi åker men det skulle vara roligt :)


Vad ska ni göra idag?! :)

Ovido - Quiz & Flashcards