Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Emma - 7 februari 2011 21:18

Den här veckan har jag tagit ''paus'' från allt som har med fotboll att göra. Känner att det är det ända rätta eftersom motivationen ligger på noll just nu. Så idag och på onsdag ska jag inte tänka på fotboll. Laget har även träningsmatch på söndag mot Fjälkinge, i Fjälkinge. Men jag sa att dom inte behövde tänka på att kalla mig! Hur dom tar detta är upp till dom men jag ser ingen mening att lalla rundor när det känns skittråkigt.


Så nu ikväll har jag joggat det snabbaste på löpbandet,  det är 8.0 i 10 minuter. Sen gick jag på 6.0 i 2 minuter, sen jogga jag på 7.5 i 1 minut, gick på 5,6 i 1 minut och så lika dant tills jag kom till 25 minuter. Sen tyckte jag det fick räcka för idag, svetten rann av mig som om jag stod i duschen, inte så trevligt och väldigt drygt att behöva torka bort det hela tiden, haha! Så nu ska jag försöka iaf gå/jogga minst 20 min varje dag :) Men så tänker ni, va fan 20 min är ju inget, men att springa i ''uppförsbacke'' är fan jobbigt .( Men 20 min är till bara för att peppa mig sj att jag måste gå minst det eftersom det inte är så länge och när jag väl är på bandet/ute blir det oftast längre :p) Men ett undantag är torsdag-fredag då jag är i Karlstad och kollar rally VM :D Får se hur vädret är imorgon, alla säger olika men annars ska jag gå en runda ute, mycket skönare, köra lite step up och hoppa hopprep :D


En aning rörigt men skitsamma :)


Men nu blir det duschen och sen säger jag godnatt :)

Av Emma - 7 februari 2011 19:09

Jag saknar Hilles referat.

Hon skriver om alla matcher och cuper.

Det är så roligt att läsa.

Nu i LBK är det världens sämsta hemsida och uppdateringar. Allt peppande och bra ord man fått från Hille i Hardeberga har varit bäst. Som nu hade hon lagt upp lite om cupen i Skurup (men eftersom jag inte mötte Hille hade Lina skrivit, men det går likabra, sålänge jag står med, haha)


Från Hilles blogg:

''Andra matchen var mot LBK, som kändes som det starkaste laget i gruppen. De var väldigt rörliga och vi hade inte mycket boll. Våra uppspel fastnade allt som oftast på en gul spelare. Även om de hade stort bollövertag hade de inte jättemånga rena målchanser, utan de två mål de gjorde kom på bjudningar från oss. Förlust med 2-0 som hade kunnat bli 2-1 om inte vår fd målvakt Emma hade gjort en jätteräddning på Fitores skott i slutet av matchen.''


Sånt blir jag peppad och glad av :)

Hille, kan jag anställa dig till alla matcher jag spelar så du kan skriva om mig och matchen?! hahaha ;)

Av Emma - 7 februari 2011 14:52

HAHAHAHHAHAAHHAHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
AHAHAA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAAH

Jag gillar att en brud är 29 år och tror hon äger världen. Muckar med en som är 10 år yngre. Och det hela handlar om att jag skrev punkter(.......). Yäää och påstår att hon sjunkigt till min nivå? NOch att jag ska hålla käft som inte ens sagt något :S Sorry lilla gumman, du sjunker och jag kliver med sjumila kliv rakt upp, hähääh :)

Av Emma - 7 februari 2011 11:46

Hej meningslösa dag.

Klockan ringde 7, väckte Tim, tömde diskmaskinen och lämna honom, sov till halv nio, kalla på lillebror. sov till 9. Hängde upp tvätt, körde och lämna lillebror. Körde till Citygross och köpte pepsi max, 8 liter spolarvätska, två godispåsar och en cola. Körde tillbaka tll Eslöv och in på ÖB. skulle köpa pringles eftersom dom var 8 kr dyrare eller något på Citygross, ja jag vet bara 8 kr tänker ni. kommer till ÖB och ser att där är 2 st för 22 kr. Blir skitglad men irriterad nästan direkt, det var bara Dill och dom hade inga andra. FAAAN.. Körde hem igen .. utan pringles.


Nu har jag landat i soffan och tänker inte flytta mig den närmsta tiden, eller när jag blir hungrig får jag väl flytta mig, men är mätt på godis nu haha :D

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards