Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Emma - 26 februari 2011 21:05

Wihoo, för en gångs skull så fann jag en låt på Melodifestivalen. Anders låt var grym, och han är ju inte lite snygg heller *dreglar*. Haha får hålla tummarna att han går vidare :)


Annars ikväll har jag gjort chokladpudding, riktigt gott.

Sitter och spelar Nitendo 64 (var inte 68 eller 69 som jag babbla om igår) haha xD

Men men ni får ha en trevlig Lördagskväll.


Min sjuka vill inte försvinna , blir bara värre :(

Av Emma - 26 februari 2011 09:26

Hejhej.

Hur är det med er solstrålar?! :)

Själv har jag haft den värsta natten på väldigt länge.

Klockan fyra vaknade jag av att jag knappt kunde andas eller svälja. Gick upp och gjorde tee (varför låter det så himla mycket när man måste vara tyst?). Hämta mitt täcke och la mig på soffan. Det finns ingenting att kolla på på nätterna, så jävla kasst. Sen somna jag om tills klockan 6, vakna på samma vis, gjorde tee. Somna om igen och blev väckt av mamma. Sen kom min systerson och pappa in. Har just gjort en kopp tee till och kollar på tecknad. Trevlig morgon va?! Måste se om jag kan äta något, är hungrig så aptiten är iaf inte borta, något positivt. Köpte dessutom varmakoppen igår, ska smaka det sen idag om det gör för ont att svälja mat. Är så himla sugen på coca cola men det gör så ont att dricka det :'(


Ännu ett klagande inlägg men va fan, detta är det ända jag gör och har.

Skulle spelat träningsmatch idag också. Är glad jag sa nej, hade aldrig kunnat spela i detta tillståndet. Tror inte man ens hör att det är jag som snackar heller :(


Hoppas ni får en trevlig dag, det är ju iaf soligt ute :)

Ovido - Quiz & Flashcards