Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Emma - 8 februari 2011 22:00

STOCKHOLM ÄR BOKAT!!!

Åker måndagen den 14, Elin och jag firar alla hjärtansdag på tåget till Stockholm, haha :D Stannar till lördagen den 19. Så jäävla fett :D Kommer bli sååå sjuukt kuuul!! Sist Elin och jag var där var i Juni eller Juli??! minns inte riktigt men denna gången får vi klara oss sjävla eftersom systern min och hennes sambo jobbar på dagarna. Men fettilifett kommer det bli :D

Av Emma - 8 februari 2011 18:13

Igår skrev jag att jag skulle ut och gå, hoppa hopprep och göra lite ''step up'' men det sket sig redan igårkväll haha :p Så senare ikväll ska jag köra på löpbandet, det var riktigt skönt att träna innan jag gick och la mig igår, somna direkt när jag stängde av. Vilken är väldigt bra för då somnar jag tidigare och sitter inte uppe halva natten och kollar tv :p Så får se hur mycket jag pallar idag, blir så dålig luft i mitt rum, men kanske inte så konstigt. Men minst 20 min iaf :p


Vad gör ni ikväll?

Av Emma - 8 februari 2011 16:07

Nä men tjuuuhuu.

Har powernapat lite och känner mig mer sliten nu än vad jag gjorde innan. Var en sväng på Arbetsförmedlingen innan och sa att jag fått jobb och sånt grejs. Så jag får pengar fram till den 20 Mars (har förhoppningsvis börjat innan dess) så skrivs jag ut från ungdomslyftet (där jag får pengar och går på möten, aktiviteter osv). För man får bara vara med 15 månader, så skulle jag inte få jobba i minst 1 år så kommer jag in automatiskt igen och får fortsätta. Men nu kommer jag bara casha in pengar, 136 kr om dagen är väl inget att hurra för men det är mycket bättre än ingenting :)


Sen hängde jag upp tvätten och starta diskmaskinen.

Hämta systersonen för en stundsen och nu sitter jag här.

Rolig dag va?! mjo jag vet!

Av Emma - 8 februari 2011 09:18

Nu när jag har dammsugat hela huset och städat toaletterna (som för övrig är det äckligaste som finns, en stor eloge till dom människor som jobbar med att städa toaletter). Men när jag var lite småstolt att jag tog mig igenom det så fick jag ett sms av fetto att tågen inte går mellan K-stad och hässleholm :'( Så nu känns allt jobb i onödan hahaha fast ändå inte eftersom nu slipper mamma städa :)

Av Emma - 8 februari 2011 08:30

Hej!

Idag är en trött dag.

Har sovit lite, så är så jävla trött.

Idag kommer Lina Greek och det ska bli roligt.

Lovade mamma att dammsuga också.

Hejdå!

Av Emma - 8 februari 2011 00:22

Man and wife are making a new password for the computer. man types "mypenis", wife falls to the floor laughing cause the computer says "error: too short !!

HAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards