Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Emma - 17 februari 2011 20:20

Tjingeling, hur är läget med er alla då?!

Vet ni hur skönt det är att inte ha bloggat?!

Tror inte bloggen lär hålla sig vid liv varje dag med flera inlägg som förr, haha :) Men det är kallt och jävligt här i Stockholm. Jag får knappt någon sämn om nätterna, snarker inte P-M så snarker min syster, och när båda har gått till jobbet har jag en pipande hund som står på mig och som inte ger sig förän jag har gått ut med henne, fyfan. Hahah tror jag kommer vara helt död på tåget på lördag, ska bli skönt att få sova i min säng och utan några störande ljud. Har sår i öronen efter mina hörlurar, har spelat hög musik och tryckt in dom så långt det bara går tills både min syster och P-M går till jobbet. Men annars så har jag klarat det bra här uppe, tar tid att lära sig vart alla tunnelbanor går och vart man ska hoppa av, men nu hittar jag vägen ut hit och vägen in till T-centralen haha :p


Men jag pallar inte skriva mer, hoppas ni haft en bra vecka iaf :)

Ovido - Quiz & Flashcards