Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Emma - 22 februari 2011 18:29

Jag älskar min storasyster.

Hon är allra bäst <3

Av Emma - 22 februari 2011 18:20

Jag mår piss, verkligen piss.

Min älskade systerson har smittat mig, han ligger helt utslagen i soffan (har gjort det sedan i fredags förra veckan). Han är febrig, ont i huvudet, snorig och har världens hosta. Var och kolla upp det idag och det var tydligen någon jätteförkylning som gick just nu, man var febrig i 6-7 dagar, hostig och snorig i några veckor. Kul liksom. Just nu känns de som att jag börjar få hans skit, huvudvärk, snorig, halsont och öm i hela kroppen. Ja jag har träningsvärk från igår med men öm och trött utöver det :( Jag hoppas inte jag får hans skit nu, blir antagligen ingen träning imorgon om jag fortfarande mår såhär.


Kom just ut ur duschen, tände massa värmeljus och släckte lampan, vred på massor av värme och satte mig på duschgolvet. En halvtimme senare gick jag ur och musklerna har börjat slappna av lite, inte lika spänd som innan, vädligt skönt.


Men nog med mitt klagande ;)

pöss

Av Emma - 22 februari 2011 15:51

Jag är glad, så himla glad - trots att andra inte kan vara glad för min skull!!


Jan från mitt jobb ringde innan och fråga om jag fortfarande var sugen på jobb, och visst är jag det. Har längtat efter hans samtal där han skulle berätta när första mötet skulle vara. Jag skulle få köra krukmaskinen och jobba skift. Jobba skift ville jag så gärna göra, jag tror jag kommer orka mer om jag jobbar så. Ena veckan börjar jag 06:00-13:30 och andra veckan 13:30-21:00 samt lördagar den tidiga veckan. Jag tror att om jag skulle jobbat 7-16 varje dag, alltså köra hemifrån 05:30 och vara hemma vid 17:30 hade min kropp dött efter första månaden. Varannan vecka nu får jag iaf sova på förmiddagen och andra veckan har jag hela eftermiddagen att hitta på roliga saker :D


Men i all lycka får jag såklart nackdelar med mig.

Fotbollen kommer inte funka!

Ovido - Quiz & Flashcards