Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Emma - 6 februari 2011 21:07

Berättar om helgen nu ändå,

har lite bloggabstinens hahaha!


I fredags lira jag ju som sagt boll i Skurup, vi vann gruppen.

Det var superkul att träffa Hardeberga och väldigt nevöst när vi möttes.

Men jag fick hålla nollan och vi vann med 2-0.

Det roligaste på hela kvällen var när HBK tränaren och tjejerna berätta om hur deras torkarblad slutade fungera på vägen dit i ösregn, HAHAHA. ååh jag dog av garv och vi alla bara asgarva hela tiden. Sen berätta några tjejer som har spelat i LSK tidigare om andra resor med Claudio, HBK tränaren. Åh det var så härligt att få uppleva deras stämning. Det är något jag verkligen saknar i Lund. Men det var en kanonrolig fredag. Åkte hem till Fredrik därefter som hade mos, köttbullar och brunsås färdigt :D


I lördags åkte Fredrik och jag och fixa min bil, tvätta, polera, vaxa, städa, byta torkarblad, byta fläktarrem, svetsa avgasrör och skruva upp mugghållare i bilen. Härligt med en mugghållare, för nu kan jag äntligen dricka burkläsk hahaa:p Sen efter det drog vi hem till Fredriks föräldrar och fika. Trevligt värre.


Sen for vi hem fort som tusan och duscha och satte oss i soffan och andades. Fredrik syster Linda skulle komma och hälsa på med sin pojkvän, eller ja sambo. Dom bor ju trotts allt ihop haha. Dom kom iaf med pizza så vi käka och prata om lastbilar, är det inte bilar eller traktorer så är det lastbilar, Och jag fatta halv sju som vanligt, lär nog aldrig komma ifrån det haha. Men det var supertrevlig iaf så jag tackar för en rolig kväll :)


Sen idag har jag spelat kvartsfinal och varit arg!


Ja. det var väl min helg.

Nu i veckan blir det 5 tidiga morgnar för att väcka lillebror och lämna systerson. Har jag tur får jag sovmorgon på onsdag för då kör pappa förhoppningsvis senare :)

Av Emma - 6 februari 2011 20:35

Dagens resultat fall någon undrar!

(Nilsholgersson cup för er som missat)



Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards