Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Emma - 2 februari 2011 14:13

Reklamen är så jääävla dryg..


Har just vaknat upp från min powenap, älskar såna. Fast mina är lite längre ä vad dom kanske ska vara haha :p Ikväll är det träning och jag vill inte eftersom min ljumske gör ont som fan. Men min tränare sa jag fick komma ändå. Kul liksom, näääää!!!! Men kan nog knappt springa så får väl gå rundor då, om dom tycker det verkar vettigt istället för att gå här hemma. lalalala.


Är så trött och sliten, vill ha något att göra om dagarna och rutin så jag hoppas så himla mycket att jag får ett positivt samtal nästa vecka :D:D

Av Emma - 2 februari 2011 12:08

TJAAA!!

Jag är så himla glad :D

Arbetsintervjun gick asbra, wihoo :D

Jag ställde ju klockan på halv 7 för hade tänkt köra halv 8 så jag hade två timmar tillgodo. Halv 8 skriker mamma på mig och vi alla hade försovit oss, rena kalabaliken. Jag var sur som fan för att jag var rädd att inte inna i tid. Sen så körde jag 25 min senare och lämnade Niklas. Tio över 9 rullar jag in på spendor plants parkering. Skitnöjd och jävligt glad över att jag inte körde halv 8 ändå. Jag tror att det var ett tecken från gud, att min klocka inte ringde och att det räckte att jag körde lite i 8, hahah :D Men det gick så himla bra och jag hoppas verkligen jag får det :) Dom var jättetrevliga och pratsamma och jag babbla på som om jag känt dom hela mitt liv. Fast det ända negativa var att en av dom 3 personerna var tveksamma om jag skulle klarar och orka köra så långt varje dag men jag försökte intala henne att sålänge jag tycker det är roligt och trivs så kommer jag orka och jag ger inte upp i första taget. Så nästa vecka skulle jag få reda på om jag får det eller inte men jag hoppas och vill så gärna :)


Det tog lite mer än en timme att köra om man håller hastigheten, 9,6 mil dit.

men jag garanterar inte att jag lär hålla den haha :D

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards