Alla inlägg under februari 2011

Av Emma - 14 februari 2011 10:52

HAAAAJ KAAJ, HAALÅÅÅ BOOJE.

hahahahaha jajajjajaa.


Tänkte bara säga hejdå till skåne.

Dra till stockholm om några timmar.

Har laddat med äpplepaj, vaniljsås och cola till frukost :D

Ska köpa china box och ha på tåget, riktigt namnam.

Men jag kanske bloggar i stockholm, men det får vi se.

Ha det nice :)

Av Emma - 13 februari 2011 17:04

Halloj!

Hur är läget?!

Själv är det prima, var ute innan 1 en timme och gick . Sjukt kallt var det kan jag tala om. Men jag har rört på mig och det är skönt. Tänkt att jag åker till stockholm imorgon :D Hoppas vädret är bättre än i fredags haha :D


Har just kollat klart på Juno med Jessica.

Filmen är sjukt bra för er som udnrar ;)


Nu ska jag snart tvinga alla att äta äppelpaj, är så jävla sugen på det. Baka det innan, två st faktiskt, en med mindra äpplen och massor av deg och en med mycket äpplen och deg. Jag föredrar den med mindra äpple i haha, därför blir det två st. Sen massor av vaniljsås :D


Nä nu har jag inte mer att säg, ganska segt att blogga just nu :)

Av Emma - 12 februari 2011 23:43

Tänkte bara säga godnatt.

Så, Godnatt alla sötbollar.

Har startat Juno och ska kolla på den och försöka sova.

Imorgon kommer fina Jessica hit och ska äta helstekt kyckling med oss, riktigt mumsigt. Och ska bli roligt att träffa henne igen och se stora magen :) Senare kommer Elin för att sova här innan vi drar till Stockholm, fettilifett ,


Nä men som sagt, godnatt :*

Av Emma - 12 februari 2011 21:04

Har satt på lösnaglar och klippt dom lika korta som mina egna, kankske lite längre. Mest för att jag inte ska bita på mina egna och för att inte knäcka naglarna hahaha. Så dom fick bli blåa med vita blommor på, trevligt :p hahaha. Är sämst på att måla naglar men jag tyckte det blev fint, lär säkert tröttna och måla över sen haha :P


Och sen undrar jag, Vad fan gör Babsan på melodifestivalen?!

Som tur var blev han/hon inte en av dom 5 som gick vidare :D


 

Av Emma - 12 februari 2011 15:54

Ja Vi åkte då till Rallyt vid tio tiden i torsdags, efter Jönköping ungefär var där massor av snö på vägarna och blåste och snöa hela tiden. Vi hade en väldigt bra bit kvar att köra men i cirka 7 mil körde vi i 40-50 km/h pga att ytterfilen inte var plogad och det la massor av snö på den filen vi körde så ingen körde om den bilen som körde så jävla sakta (såklart kom där några idioter som skulle testa men som fick tränga sig in i ledet igen). Väl framme i Karlstad leta vi efter vårt Hotel och till sist hitta jag det, Ibis Hotel. Vi checka in och klädde oss varma för att se köra och äta och kolla på rally. Tydligen så var detta bara en ''liten visning'' som varade i 1 timme och 20 min. Sen var allt slut och resten av helgen skulle dom köra i skogen. Och gissa om jag blev besviken?! Jo som faan, jag tänkte, säg inte att vi kört i 8 timmar för att kolla på bilar som kör ett varv var i 1 timme och 20 min. Fan vad meningslöst.


Så vi åkte tillbaka och somna direkt.

På fredagen så var det värsta snökaoset i Karlstad :s Men vi krängde frukost och checka ut lite i 11, gick rundor i Karlstad och hade det allmänt trevligt. Skulle lätt kunna åka dit några dagar och bara softa på sommaren, en himla fin stad är det :) Sen vid halv 2 så åkte vi hemåt, hade bestämt att vi skulle köra den största vägen för att dom brukar vara bäst skottade. Så vi valde att köra väg E45 till Göteborg för att sen komma på E6 till Landskrona och sen ta av hem mot Eslöv. Men den jävla E45 var en vanlig 90 väg typ, ibland 70 och ibland 50. Det värsta var att det blåste och snöa så mycket att vi knappt såg vägen eller ut genom framrutan . Det var så jävla läskigt. Sen satt vi fast i Göteborg, en olycka hade inträffat och vi lyckades pricka rusningstrafiken haha. Men sen gick det undan hem, men det blåste rejält. Skönt att vi inte har den snön som både Karlstad och Stockholm har. Hoppas bara tågen går som dom ska på måndag :)


Även om det kändes meningslöst att åka dit så var det trevligt att komma iväg och se en annan stad haha :)


             När vi åkte upp, vi hade asroligt åt alla olika bynamn, jag tvinga Fredrik att stanna vid skylten ''Trädet''. Jag undrar, hur FAN kan man döpa en by till Trädet?! Jag garva en halvtimme åt det och jag garvar just nu, HAHAHHA :D


       

 

På rallyt, massor av snö :O

Och den skylten där det stpr Löfbergs lila är Färjestads hemmaplan, Fredrik trodde det var ett köpcentrum, HAHAHAHAHA!!!


     

Frukosten var ju bara så namnam!!!!!!


    Det här skulle jag lätt vilja ha, brödrost, mackgärn och vattenkokare, men bilden ovanför kosta allt typ 349 kr st, känns lite väl. Men den översta bilden är en vattenkokare från Clas Olsson för 69 kr. Tror jag ska köpa den, AAAHHH!!! sååå snyggt'!!!!!


      Hemresa, sen somna jag HAHAH :D

Av Emma - 12 februari 2011 10:59

Yoyoyoyoyo.

Hur är läget?!

Själv är det väldigt bra, magen kurrar så ska ut på en promenad i det superhärliga vädret sen kränga frulle som aldrig förr :D


Tänkte berätta om rallyt senare med alla bilder jag tagit.

Så det kommer ett inlägg i helgen.

Vad händer idag då? :)

Av Emma - 10 februari 2011 08:11

Nä men godmorgon pöjkar och flickor.

hur är läget?!

Sj är det sådär, gick och la mig med huvudvärk och vaknar upp med huvudvärk. Jag har sovit för lite denna veckan, det märks :( Åker till vääärmland vid 9 tiden men inte fan är där värmt, haha. Men nu ska jag kasta bagutterna in i ugnen och stänga av så vi hörs väl i helgen :)



SES

Av Emma - 9 februari 2011 23:22

Imorgon åker jag som sagt till Karlstad och ska kolla på rally med min pöööjk. Ska bli roligt, hoppas på samma väder som idag, med massor av soooool :) Så kanske slänger in ett morgoninlägg imorgon men annars hörs vi på lördagen, möjligtvis fredagkväll.


Snacka lite med sunken innan, sjuuukt kul. Tog lite tid innan skype ville funka och tills jag hörde henne helt. HAHAHA men faan vad kul det var att prata med henne, längtar verkligen till hon kommer hem, det bästa av allt är att hon är hemma i typ 3 månader, jag trodde det var några veckor bara, hihi :D Ska bli skönt att få ha henne på träningarna igen (förhoppningsvis) wihooo :D:D


Nej nu säger jag godnatt, pussilipuss


     Bild på sunken i mars förra året, dagen då vi ska åka hem från träningslägret. HAHAHHAHAHAHAHA

Ovido - Quiz & Flashcards