Alla inlägg den 9 februari 2011

SES

Av Emma - 9 februari 2011 23:22

Imorgon åker jag som sagt till Karlstad och ska kolla på rally med min pöööjk. Ska bli roligt, hoppas på samma väder som idag, med massor av soooool :) Så kanske slänger in ett morgoninlägg imorgon men annars hörs vi på lördagen, möjligtvis fredagkväll.


Snacka lite med sunken innan, sjuuukt kul. Tog lite tid innan skype ville funka och tills jag hörde henne helt. HAHAHA men faan vad kul det var att prata med henne, längtar verkligen till hon kommer hem, det bästa av allt är att hon är hemma i typ 3 månader, jag trodde det var några veckor bara, hihi :D Ska bli skönt att få ha henne på träningarna igen (förhoppningsvis) wihooo :D:D


Nej nu säger jag godnatt, pussilipuss


     Bild på sunken i mars förra året, dagen då vi ska åka hem från träningslägret. HAHAHHAHAHAHAHA

Av Emma - 9 februari 2011 19:15

Jag fattar inte, jag har sökt massor med jobb sedan i somras. Har ju fått jobbet i jonstorp, det är det ända jobb som jag fått svar på vilket jag tycker är så jävla dåligt. Tycker man borde få mejl om dom inte är intresserade (ringer väl annars om dom är intresserade). Idag ringde en man från ett jobb jag sökt i Helsingborg vilket var roligt. Men han ville ha intervju nästa vecka då jag är i stockholm. Han lät mest besvärad när jag fråga om vi inte kunde ta den vecka 8 istället. Så då fick jag till svar ''ja jag får se om jag kan ringa slutet av nästa vecka''. Så han ringer säkert inte, förstår inte vad problemet är om han väntar och tar det på måndagen vecka 8 istället för mitten av vecka 7. Men men. Jag hoppas få svar från Eslövs kyrkogårdsförvaltning med, skulle vara så mycket bättre om jag kunde jobba i Eslöv, jag skulle orka mer, tjäna mer och dessutom kunna spela fotboll under tiden med, vilket blir väldigt svårt nu när jag har jobb i jonstorp! Vi får väl se hur det blir, har iaf fått jobb och det är jag väldigt glad över :)

Av Emma - 9 februari 2011 14:14

Ska strax köra in till stan och handla bagutter, köttbullar och rödbetssallad. Min kära pojkvän vill ha det imorgon när vi kör upp till Kalstad :) Ska bli roligt att kolla rally, men säkert jävligt kallt också :(


Sen när jag kommer hem ska jag starta filmen juno. Några av dom bloggarna jag läser har kollat på den nu den senaste tiden och jag känner att jag också måste göra det, hahaha:D

Av Emma - 9 februari 2011 13:02

lallala idag är vädret bäst!!

Hoppas det blir sånt här väder nästa vecka i Stockholm :D


Idag har jag joggat 15 min på löpbandet, sen gick jag ut i det fina vädret och gick i 15 min och jogga 10 min, sen körde jag lite step up men var så trött i benen efter joggningen, inte så skönt att springa på asfalt :(


Vad händer idag då?! :)

Ovido - Quiz & Flashcards