Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Emma - 21 februari 2011 21:06

Hade målvaktsträning i lite mer än 1 timme idag, skojigt. Sen fick jag stå och glo i typ 10 min i väntan på att få reda på vad fan som skulle hända, men nä. Tror ni någon av tränarna sa något?! Nä så målvaktstränaren sa jag kunde köra hem, inget lir på hela träningen. Förjävla tråkigt. Sen prata jag med min målvaktstränare om det här med att jag anser att målvakter inte ska ha utespelarnas konditionsträning. Jag har sagt ifrån 2 gånger till dom andra tränarna och ändå så har dom inte brytt sig. Så idag prata jag med målvaktstränaren och han var på min sida, så han sa till dom och det gick dom med på. Varför var det så jävla svårt när jag sa till?! suck..

Av Emma - 21 februari 2011 13:51

Har just sprungit 15 min och gått 5 min på löpbandet. Det får räcka för idag. Blir fotbollsträning senare, om 4 timmar faktiskt. Ska duscha och köra och tanka min bil, hoppas min lilla pärla mår bra :) Inte varit startad på 2 veckor nu :(

Vad ska ni göra idag då?!

Av Emma - 21 februari 2011 00:28

Ja jag gillar inte min blogg längre, tråkigt som fan är det. Men här är ju några söta människor som är inne och kollar. Kom hem från stockholm igår iaf, åkte direkt till min Kusin som firade sin 20 årsdag, trevligt. Jag har haft en kall vecka i stockholm, och veckan som kommer nu ska jag ta igen all förlorad sömn, om jag kan vill säga. Min älskade kudde glömde jag och de ser jag inte på flera månader, undra hur jag ska klara mig :(


Jag fick världens finaste bukett av min älskling på alla hjärtansdag, tråkigt nog så kom den med posten precis när jag satt mig på tåget mot Stockholm. Fick sen den först igår men lika fin är den som när den kom i måndags, (enligt mamma iaf). Världens finaste kort och en söt lite text samt en liten nalle. Han är fin min älskling. <3 Tänk, den 1 Mars har vi varit tillsammans i 3 år, vart tusan tar tiden vägen? :)


Imorgon är det min första fotbollsträning på 2 veckor, ska jag vara ärlig har jag inte saknat fotbollen för fem öre. Inte att spela iaf. Men jag hoppas jag tycker det är roligt, har varit lite segt den senaste tiden, antagligen för att jag inte riktigt är överens med mina tränare! Var och kolla på när tjejerna spela idag, vinst med 4-0. brabra. Kallt och jävligt var det, även om solen sken.


Ett rörigt inlägg men nu vet ni lite iaf.

Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards