Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Emma - 4 februari 2011 15:37

Väntar på att maten ska bli klar, pasta och köttfärssås, namnam.

Min favorit och det kunde inte bli en bättre uppladdning, mahaha:D


Har gjort lite bullar med, med ost och paprika. Så himla gott. Fattar inte varför jag alltid är så hungrig när jag spelar cuper, men men.


Ni får ha en trevlig fredagkväll :)

Av Emma - 4 februari 2011 13:44

Jag har inget liv. Men det visste vi alla redan :)

Har just suttit i en halvtimme och rivit bort Hardeberga trycket från ryggen. Hade kunnat ha min röda tröja där trycket redan är borta men jag gillar den svarta haha:p Om jag har för lite att göra?! Jo jag tror faktiskt det ;)


Men nu ska jag packa klart. Ska köra om lite mer än 2 timmar. Får packa både fotbollsväska, väska till Fredrik, bre mina bullar jag ska ha med mig, fixa frukt och massa grejer :D Håll tummarna att vi vinner gruppen och går vidare (Y) :)

Av Emma - 4 februari 2011 10:02

Hejhejhej!

Jag har ett tips till er, gå aldrig och lägg er hungriga eller småhungrig. Jag gjorde det igår och vaknar av att jag har kramper som gör så ont att det känns som någon sparkar en i magen, fyfan. Så nu har jag laddat upp med ostmackor med paprika på och ett glas juice. Gottgott :D


Ikväll är det cup i Skurup, Nilsholgersson cup. Ska blir roligt, ska bli skoj att få möta mitt gamla lag. Lite spännande är det med haha. Det som är tråkigt är att bara ett lag går vidare från gruppen. Sen på Söndag spelar man kvartsfinal direkt, förlorar man den så får man åka hem igen. Känns så himla meningslöst ifall man förlorar att åka hela vägen till Skurup bara för det. menmen så är livet :D


Vad ska ni göra idag?!

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards