Alla inlägg den 3 februari 2011

3

Av Emma - 3 februari 2011 21:52

Jag har fortfarande inte fattat att jag har fått jobb, helt sinnes.

Så nu anser jag inte att jag är arbetslös längre, utan att jag har semester :D

haha börjar iaf mitten av Mars så det är ett tag till, nice nice.

Har varit glad hela dagen, så himla härligt.

Nu kan arbetsförmedlingen dra någonstans, det är nog det som är skönast. Slippa dom och deras tråkiga och dryga möten. Men det kommer bli tidiga morgnar, det är en sak som är säket. Klockan får ringa halv fem varje dag, usch usch. Men jag tror det kommer vara så himla roligt att vara där iaf :D


Annars idag har jag bara segat, är glad att min ljumske känns bra efter igår. Gjorde nog susen att jogga och stretcha så mycket som jag gjorde :) Sitter och kollar på two and a half men med pappa, säkert 11e avsnittet nu av säsong 7 haha :D


Nä har inte mer att säg just nu så vi hörs väl imorgon :)

Av Emma - 3 februari 2011 13:35

Hhahahaha detta är det bästa på länge, eller nja. Efter att jag fått jobb! Snacka om att bruden blir ägd HAHAHAH :D Knappen och Hakim hade breakup call istället för wake up call!! hhaha


Av Emma - 3 februari 2011 12:29

TJA TJA TJA


JAG ÄR SÅÅÅÅÅ JÄÄÄVLA GLAD!!!

JAG FICK JOBBET I JONSTORP!!

AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH


BÄSTA DAGEN PÅ SÅÅÅ JÄVLA LÄNGE!!

ÅÅÅHHH



HEEJDÅÅ!!!

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards