Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Emma - 23 februari 2011 22:18

Jag är en riktig bloggnörd och nu har jag feteproblem :O

Ingen jävel uppdaterar, tips på bra bloggar?!


Jag följer:

Tyra , Kenza, Kissie, Paow, Dessie Isabelles, Hugo Rosas, Classe, Blondinbella och Foki. Alltså en jääävla blandning. Det är väl dom ''stora bloggarna''. Amir gaybloggen behöver ni inte tipsa om, inte Rosanna eller Jackie heller. Samt alla paradise deltagarna!! Inte nemo och Jockieboi heller om dom fortfarande bloggar!!


Dom mindra är (mina vänner):

Sunken, Fetto, Sunkass, Hilles, Saras, Emelie och Ellens (sjuukt rolig, Ellens mamma spelar i mitt förra fotbollslag, hon skriver precis som om det vore Ellen själv som skrev. Det är så jääävla roligt eftersom Ellen är en söt liten plutt som man bara älskar)


Läser många fler ''mindre bloggare'' som jag halkar in på varje dag, en riktig bloggnörd med andra ord :D:D


UPPDATERA MEEER (pik till mina vänner) ;)

MEN TIPS PÅ BLOGGARE UTÖVER DESSA TACK!!!!







Av Emma - 23 februari 2011 19:13

Inatt hade jag en väldigt märklig och konstig dröm.

För er som inte vet så har en lärare från min gymnasietid gått bort. Jag hade honom i traktorkörning och odling av grönsaker (vad jag kommer ihåg nu). Han var underbar, aldrig sura miner och han skratta alltid. Jag hade så himla kul ihop med honom, och jag skojade alltid med honom att Pernilla som gick i min klass, att hon ville gå på dejt med honom. Pernilla var skitsur och Nisse var med på allt, haha :D


Men inatt drömde jag om att jag var tillbaka på skolan, jag träffade Nisse där. Alla minnen spelades upp precis som om det var en vanlig skoldag, bara det att under dom 3 åren så trycktes alla minnen ihop på en dag. Det var underbart och jag ville inte vakna upp ur drömmen. Just nu saknar jag verkligen honom, jag går och tänker på alla roliga kommentarer han sa, eller vilka konstiga ord han använde. Det är som dom säger, man märker inte vad man hade förän det är förlorat. Och just nu känns det så, skulle jag besöka skolan och Nisse inte var där, så skulle Hvilan inte vara sig likt. Vilket det aldrig kommer bli längre. Nisse gick aldrig, han cykla alltid på sin John Deere cykel. Hans blåa overall och hans pipiga röst. Åh.


Hoppas du har det bättre där du är, Du lämna ett stort hål efter dig.

<3


Av Emma - 23 februari 2011 15:11

Känns som att mitt huvud sprängs snart :(

Skiiit.


En gammal klasskamrats pappa var här innan och byta vår kran på toaletten. Var kul att se honom igen efter alla dessa år. :) Nu har vi iaf en fullt fungerande kran, den andra funka med men den läckte vilket inte var så bra .


Har bäddat ner mig i soffan och bara halvslumrar, väntar på att huvudvärken ska försvinna samt min halsont. Men det vill inte som jag vill ..


Imorgon skulle jag och lilleman kollat på Trassel men eftersom han inte alls är kry fick vi ringa och avboka, skulle egentligen gått idag men flytta det till imorgon som nu blev avbokat. Får se om vi hyr en film istället och har mysdag han och jag :)

Av Emma - 23 februari 2011 11:20

Blääääh. Idag är det ingen godmorgon, utan en skitdag. Jag vill inte vara sjuk, varför blir man smittad?! Min systerson börjar blir liiiiiiiiite piggare efter 6 dagars sjuka. Men nu börjar jag bli hängig, snorig, huvudvärk och ont i kroppen. Hade hoppats det skulle bli bättre under natten men icke sa nicke. Igår åt jag fyra krabbelurer på hela dagen, vid elva igårkväll åt jag en macka och en apelsin, vilket är alldeles på tok för lite för mig. :( Inatt har jag knappt sovit heller. Har inte sovit bra sedan jag kom hem från stockholm. Jag fattar inte varfööör :( En kudde kan inte ställa till det så mycket.

Ovido - Quiz & Flashcards