Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

HILLES BLOGG

Av Emma - 7 februari 2011 19:09

Jag saknar Hilles referat.

Hon skriver om alla matcher och cuper.

Det är så roligt att läsa.

Nu i LBK är det världens sämsta hemsida och uppdateringar. Allt peppande och bra ord man fått från Hille i Hardeberga har varit bäst. Som nu hade hon lagt upp lite om cupen i Skurup (men eftersom jag inte mötte Hille hade Lina skrivit, men det går likabra, sålänge jag står med, haha)


Från Hilles blogg:

''Andra matchen var mot LBK, som kändes som det starkaste laget i gruppen. De var väldigt rörliga och vi hade inte mycket boll. Våra uppspel fastnade allt som oftast på en gul spelare. Även om de hade stort bollövertag hade de inte jättemånga rena målchanser, utan de två mål de gjorde kom på bjudningar från oss. Förlust med 2-0 som hade kunnat bli 2-1 om inte vår fd målvakt Emma hade gjort en jätteräddning på Fitores skott i slutet av matchen.''


Sånt blir jag peppad och glad av :)

Hille, kan jag anställa dig till alla matcher jag spelar så du kan skriva om mig och matchen?! hahaha ;)

 
 
Helena

Helena

7 februari 2011 20:02

Vad betalar du?;)

http://helenaogren.blogg.se

Emma

7 februari 2011 21:16

Inträde till alla matcher plus fika? ;)

 
Ingen bild

Helena

7 februari 2011 23:04

Har redan gratis inträde, eftersom jag dömer. Fika räcker inte..;)

Emma

7 februari 2011 23:10

Men Hille, nu ska du inte vara sån :p Men okej, fika och jag pröjsar alla bilresor till och från matcherna? :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Ovido - Quiz & Flashcards