Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma - 6 oktober 2012 11:50

Hallå på er :)

Är ute på en lång promenad med syster och deras hund, mycket roligare att gå nu när jag har sällskap :)

Sen kommer Jerre och Olivia och myser. Kommer bli en bra lördag :)

Av Emma - 5 oktober 2012 22:14

Provträna ju som sagt igår och jag är så jävla nöjd med mig själv.

Hade målvaktsträning med deras målvaktstränare (säger ju sig själv men ändå..) och det gick riktigt jäkla bra. Det var perfekt väder, blöt gräsmatta, ingen blåst och lagom kallt - En taggad Emma!


Han verkar väldigt kunnig och duktig så det känns bra, han hade övningar som jag inte gjort förr så det är roligt med något nytt. Fick en del beröm med och det är fan inte ofta man får det som målvakt. Där ser alla bara misstagen och det är inte alltid så roligt att höra! Men det ska höras för att kunna bli bättre men lite beröm är aldrig fel.


Om jag tar steget så kan det bli så jäkla bra, frågan är bara om jag orkar och vill?!

Jag vet att jag kan och att jag har det inom mig men räcker det?

Av Emma - 5 oktober 2012 17:06

Att traktor kan vara så roligt att köra? haha har njutit av varenda sekund idag. Och en hel del har stirrat lite extra när jag dundrat förbi, inte varje dag man ser en tjej som kör bort massor från cykelbanorna. :) men jag är nöööjd. Ser framemot måndag och hoppas på mer körning :)

Av Emma - 5 oktober 2012 08:55

Dagens vrålåk ;)

Av Emma - 4 oktober 2012 17:43

Hej på er :)

Idag har jag klippt en massa gräs i 190 ungefär, sen har jag hängt med anläggarna :) blir att vara med dom imorgon igen och då ska jag få lära mig köra traktor med vagn (låter jättesvårt, eller hur? Noot..) haha men när det gäller att testa nya saker är det lite nervöst men det ska nog gå bra :)

har precis slängt i mig mat så ska byta om och sen åka iväg och provträna. när jag kör hem ska ett lite halvjobbigt samtal ringas ;)

Och när jag vaknar imorgon finns här fler människor runt mig, myyys :)

Lite bilder från dagen :)

Av Emma - 3 oktober 2012 19:34

Hej på er.


Idag har det varit en rörig, jobbig och stressig dag.

Dom vill att jag ska göra tre olika moment, vara anläggare, klippa gräs och sopa gångbanor på en och samma gång. Jag rycks mellan dessa uppgifter och jag blir tokig. Hur ska jag kunna lära mig något på anläggningssidan när jag får vara med en stund, sen måste jag klippa gräset och gärna sopa samtidigt.


Det hade inte gjort mig något om jag skulle klippa gräs och sopa gångbanor tills gräset slutar växa och sen bli anläggare. Men att baka ihop allt tar på mina krafter för jag vet aldrig vad jag ska göra. Denna vecka har jag varit anläggare två dagar, klippt gräs idag, och imorgon ska jag försöka stressa så jag hinner bli färdig med gräset så fort som möjligt sen vet jag inte om jag ska vara anläggare eller sopa gångbanor?


Nej usch, allt tänkande ger mig huvudvärk..

Har dessutom knappt sovit något sedan i söndags, och det känns i kroppen. Vill vara frisk och kunna sova på nätterna och må bra. Vill kunna träna på som vanligt, men sist jag börja träna blev jag ännu sjukare efter 5 dagars träning. Så jag vet inte om jag ska chansa och börja träna imorgon eller inte?



  

Av Emma - 2 oktober 2012 17:05

Dags att hänga med pappa och hans kollegor, hoppas på att bli rik ;)

Av Emma - 1 oktober 2012 09:28

Godmorgon.
har haft den sämsta natten på väldigt länge. har inte sovit något, har hostat hela tiden. fyfan :(

Men idag är jag anläggare och fast anställd, känns så jäkla bra, wuhooo :)

Hoppas er dag blir bra :)

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards