Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma - 9 oktober 2012 20:25

Nu kommer ett väldigt rörigt inlägg men måste bara babbla av mig lite.


Det handlar såklart om fotboll, denna sport är fan värre än ett förhållande alltså. Jag velar hela tiden för jag vet verkligen inte vad jag vill. Det enda jag vet är att nästa söndag är det sista gången jag lirar boll med mina brudar och den tanken är sjuk. Har haft så jäkla roligt med dom och att inte lira med dom mer kommer bli otroligt tråkigt. Men just nu känner jag mig tvungen att spela och så vill jag inte känna. Det är bättre att jag kör när jag känner för det. Och vem vet när det blir?


Som jag sagt innan så provtränar jag och där känns det bra, men det är bara för att jag inte är ''tvungen'' att träna med dom utan jag gör det för skojs skull, precis som jag vill känna. Men frågan är, bytar jag klubb vad händer då? kommer jag tappa intresset? kommer jag få en nytändning? bra frågor men har inga svar.


Jag behöver ett driv, något som tar mig till träningarna för jag vill inte ge upp 16-17 år.

Men jag måste sattsa helhjärtat annars kommer det aldrig gå, och jag behöver ett lag som gör detsamma. Som har viljan och kämparglöden till att alltid ge allt, på träningar och matcher.


bläää varför vet jag aldrig vad jag vill?!

Av Emma - 9 oktober 2012 17:59

Hooj.
Idag har det varit kallt som satan på jobb, har haft asmycket kläder på men frusit röven av mig. Imorgon blir det underställ på minsann, och då undrar ni vad jag ska ha på mig när det är riktigt kallt ute? tja.. det tar vi då :)

Idag har inte hänt så mycket, mest grävmaskinisten som fått jobbat, haft två lastbilar som kört bort massor :)

Nu ikväll blir det ljusparty sen ska jag hem och sooova, är så himla trött ooh frusen :/

Av Emma - 8 oktober 2012 17:22

Hej på er :)
Idag har jag kört traktor hela dagen, sjukt roligt :) Trivs så himla bra med mitt jobb alltså, att jag har hittat rätt såhär ung är klockrent :)

Ska strax iväg och lira innebandy, sjuukt taggad! :)

Av Emma - 7 oktober 2012 18:58

Håller på att städa mitt rum från hundhår haha, det är bra att ha hunden här för då blir man illa tvungen att städa;)


Taggar för innebandy imorgon, ska bli roligt. Längesen jag spela det (sedan skolans tid) haha :)

Det tråkiga är att ska jag fortsätta provträna så krockar det på måndagarna, innebandyn är måndagar och onsdagar. Så jag får se hur jag gör :) Det löser sig säkert på något sett :)


Säger godnatt till er nu för såfort jag städat klart ska jag sova, är helt slut :)

Puss


2-1

Av Emma - 7 oktober 2012 16:32

Kom precis hem och har kastat mig i soffan. Vi vann kvalmatchen med 2-1 vilket känns så jäkla bra. Jag tycker att jag gör en väldigt bra match men är lite småsur över målet dom får in. En markeringsmiss och det är piss att att släppa in ett sånt skitmål. Men bra jobb brudar, härlig kämparinsatts!

Nu är det iaf en helgs uppehåll sen möter vi Wormo hemma :)

Av Emma - 7 oktober 2012 11:27

Hallåå :)

Idag är det gameday och en jävligt viktig match. Första kvalmatchen för division 2. Synd att det blåser som fan men hoppas på att tagga till ordentligt. Det är svinkallt dessutom men det får bli shorts ändå ;)

Om ni vill heja fram oss brudar så spelar vi hemma i Löberöd kl 14 mot Bjärnum :)

och bruuudar, idag kör vi och köttar som fan. Idag ska vi låta dom få käka gräs!!! :)

Av Emma - 6 oktober 2012 20:43

Hon hann inte mer än lägga sig i min säng förän hon börja snarka, fina du :)

Hon ser ut till att ha det rätt bra va? ;)

Av Emma - 6 oktober 2012 14:38

Jerre tyckte vi skulle åka och köpa mcflurry, hon var sugen på twixen så nu sitter vi och kränger. Fruktansvärt gott är det :)

Ovido - Quiz & Flashcards