Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Emma - 15 oktober 2012 21:39

Är riktigt trött i mina ben, var lite dödarträning idag när man är ensam målvakt.

Kan ju säga som så att det var en jäkla tur att jag fick en konstgrästräning i kroppen, tydligen det Wormo spelar på.
Träningen idag är jag inte nöjd med, jag och han som kör målvaktsuppvärming klickar nog inte riktigt. Hans upplägg är inte alls något för mig och sa ifrån lite idag så det blev bättre. Men men, ska jag fortsätta är det något jag får ta då.


Nu ska jag försöka sova och ladda upp för en ny dag imorgon. Blir jobb till 16 sen är det fotboll med mina egna brudar. Två träningar och en match kvar, känns konstigt. Men nu ska jag ge allt för brudarna så dom själva får välja vad dom vill göra efter söndag!


Godnatt, pusssis

Av Emma - 15 oktober 2012 16:29

Äntligen är dagen över, har varit blöt och kall hela dagen så det var skönt att få på sig torra kläder. Nu ska jag hem och få i mig käk, är vrålhungrig. Sen hinna vila lite innan träningen ikväll, woopwoop.

Av Emma - 15 oktober 2012 12:28

Hallåååå :)
Idag ösregnar det på mig så jag är inte så glad idag. Men halva dagen har gått nu så nu kan det bara bli bättre. Är dessutom träning ikväll, är taggad :)

Idag på jobb gräver vi kabel, skojiliskoj haha :)

Ovido - Quiz & Flashcards