Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Emma - 10 oktober 2012 21:26

Pyh, har precis bäddat ner mig i sängen. Är helt slut!

Lirade som sagt innebandy ikväll och jag byta inte en enda gång, wuhoo :) Gjorde dessutom 5 mål av 50 chanser typ haha ;) Idag var det riktigt roligt eftersom det blev så mycket spel :)

Nu ska jag somna in och drömma och hoppas på bra väder tills imorgon :)

Pussss

NUU

Av Emma - 10 oktober 2012 13:17

Nu jäklar börjar det hända lite :)

Av Emma - 10 oktober 2012 09:47

Dagens vrålåk ;) haha vibrerar nästan sönder :)

Av Emma - 10 oktober 2012 06:47

Brrr hej på er.
Idag är det riktigt kallt, så kallt att jag hade frost på rutan när jag skulle köra till jobb.

Har iaf laddat upp med underställ idag så kommer inte vara så smidig haha. Underställ, arbetsbyxor, t-shirt, tjocktröja, jacka och ännu en fet vinterjacka. Mössa och fodrade vantar. Ska nog kunna ta mig igenom dagen (förhoppningsvis) ;)

Sen ikväll är det dags för innebandy igen :)

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards