Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Emma - 22 oktober 2012 21:30

Fyra kvällar tog det mig att läsa ut boken, (femtio nyanser av honom). Det är rekord för mig haha, speciellt en bok som är på 554 sidor. Men fyfan vad bra den är alltså, rekommenderar alla att läsa den. Bokade just dom två andra bökerna, femtio nyanser av mörker och femtio nyanser av frihet och vet ni vad det värsta är?! - väntan. Den ena kommer i början på November skulle jag tro men den andra kommer inte förän i början på Januari, aaaahhh. Inte okej!


Men alla ni där ute, Läs dom!

Av Emma - 22 oktober 2012 12:19

Heeelt jävla galet. Vi lyckades ändå, Löberöd IF lirar division 2 nästa år!! Så jävla grymma är vi brudar, och jag kunde ändå hålla det jag lova mig själv. Vi är så jävla värda detta!!

men nu har jag ännu mer beslutsångest, nu måste jag verkligen fundera på vart jag ska spela och om jag ska spela!!

Fina underbara ni, ni är bäst!!

Av Emma - 22 oktober 2012 07:41

Idag är jag trött och har ont, riktigt ont i min rygg. Fick känning på matchen igår när jag gick in i en närkamp, tänkte inte mer på det men imorse, fy fan. Ryggen är jag väldigt rädd om eftersom jag skadade den för några årsen :/

Hoppas ni får en bra måndag finisar :)

Ovido - Quiz & Flashcards