Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Emma - 30 oktober 2012 19:50

Har legat i min säng sedan halv två idag :/ Fick hoppa pizzan med brudarna, har ingen ork alls längre. Måste försöka få i mig mer mat, har bara ätit risifrutti och billys pizza vilket inte alls är okej:/

Annars har jag bara sovit och läst vilket har varit skönt, önskar dock att jag kunde må bättre. Hoppas det är okej imorgonbitti iaf.

Hur har er dag varit? Bra hoppas jag :)

Av Emma - 30 oktober 2012 13:42

Hej på er!
Idag är en skitdag rent ut sagt.
Har inte sovit sedan kl 2 inatt, har mått illa och varit rädd att jag skulle kräka och hade extrema magsmärtor men tog mig iväg till jobb ändå. Såklart undra alla vad jag gjorde där men jag är inte hemma bara för att. Stod dock bara ut till middag, hade så ont att jag tillslut knappt kunde stå upp så jag åkte hem efter lunch.

Sist jag hade dessa magsmärtor var några veckor innan min moster gick bort, var orolig då så antar att det var pga det. Nu tror jag att det är inre stress, valen mellan dom olika klubbarna påverkar mig mer än vad jag faktiskt trodde. Hoppas dock detta går över snart, för det plågar mig otroligt.

Har krypit ner i sängen med min bok, andra boken kom idag i E L James trilogin. Så nöjd är jag, lär nog somna snart med. Hoppas på att smärtan är över sen.

Ikväll är det pizza med brudarna i Löberöd, fira att vi gått upp en division. Får dock se hur jag mår, hoppas på att jag kan få i mig käk iaf!

Hoppas ni har en bra dag iaf :)

Ovido - Quiz & Flashcards