Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Emma - 29 oktober 2012 21:42

Hej på er!

Idag har varit en stessig och jobbig dag!

Jobb till 16, har frysit i 8 timmar, det har ösregnat och blåst på mig hela dagen.

Sen fick jag skynda mig hem för att hinna sova och äta innan träningen. Var inte taggad för fem öre, fick dock ett svar som jag är väldigt glad över men som gör mig mer förvirrad :( Men men tiden ger mig svar hoppas jag! Träningen gick bra, var väldigt roligt trots pissevädret, det blåste och regna som fan, mina lår och högerkinden domna bort haha!


Nu har jag iaf kastat mig i sängen efter att jag tinats upp i duschen.

Hade fått ett mail om att mina andra bok är skickad, wuhooo glad tjej!! 


Men hoppas ni haft en bra dag, nu ska jag sova. Är dödstrött!

pusss


Och förövrigt, Grattis på din dag Jerreperre!!    

Ovido - Quiz & Flashcards