Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Emma - 21 oktober 2012 20:15

Ja nu känns det sådär förjävligt igen.

Egentligen hade det varit bäst att sluta spela fotboll och bura in mig i ett rum.

Idag spela vi 2-2 vilket betyder att vi hamna på samma poäng som Wormo men dom har gjort ett mål mer än oss och tar alltså klivet upp till division 2 medans Löberöd spelar division 3 nästa år. Även om jag gjorde en jävligt grym match så räckte det inte hela vägen, dom fick till två kanonträffar. Den ena gick över mig i bortre krysset och den andra slicka ribban in. Vad kan jag göra?! Jo inget. Men jag tog väldigt många bra bollar och var med hela matchen och det är jag nöjd med. Nöjd över att avsluta mitt år med brudarna med en kanonmatch men trots detta så lyckades jag inte med vad jag lovade mig själv när jag skrev på, att vi skulle ta steget upp tillsammans. Och det gick i kras på att vi gjorde ett mål mindre, eller att jag släppte in ett mål för mycket. Är inte det jävligt irriterat?!


Och eftersom att vi inte går upp så tror jag att jag gjort min sista träning och match i Löberöd och det är med sorg i hjärtat jag skriver detta. Men jag vill spela högre även om jag älskar mina brudar så hoppas jag att dom förstår mitt val. Men trots detta ska jag åka dit på torsdag och höra vad den nya tränaren har att säga, för man vet ju aldrig!


Lägger upp lite bilder på mig från matchen, och jag undrar varför jag alltid har så jäkla ont i ryggen efter varje match?


Lite taktiksnack med pappsen innan matchstart


Normalt?

     


Ja ni ser själva, hur fan lyckas mina ben flyga upp på det viset? :s

 


Karate borde vara något för mig?

     


Avslutar med en härlig bild på laget från förra matchen då vi vann med 2-1 mot Bjärnum hemma.

   

Av Emma - 21 oktober 2012 11:24

Nu ska jag dra mig till city och möta upp brudarna.

Wormo ska få tugga sitt eget jävla gräs för vi ska kötta sööönder dom!!

Brudar, nu är det jävligt viktigt att vi vinner, annars lär jag få höra detta sen hahaha ;)


En taggad tjeeeej

 

Av Emma - 21 oktober 2012 09:14

Godmorgon!

Är så jäkla hungrig, precis som Jerre sa igår, att vi kommer vakna vrålhungriga imorgonbitti bara för att vi tryckt i oss en jäkla massa onyttigt. Åkte iväg vid 9 igårkväll och krängde hamburgare haha, gott som fan! Men en dag i veckan får jag iaf kränga vad jag viill och igår var en sån dag :)


Nu är det dags att ställa in mig på fotboll, har varit skönt att inte tänka denna helgen (iaf igår)!

Idag är det Wormo som gäller, i Landskrona kl 14:00. Kom och heja fram mig och brudarna till en seger.

Idag är det allt eller inget, och jag hoppas alla gör sitt jobb och krigar hela matchen!


Hoppas ni får n bra söndag :)

Ovido - Quiz & Flashcards