Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Emma - 17 oktober 2012 21:35

Vilken grym träning det blev ikväll!

Var taggad som tusan så jag kötta på rätt bra, gjorde hela 10 mål idag (blev 5 mål sist). nöööjd!

Och Linda gjorde världens fall idag, såg så jäkla roligt ut och som tur var så slog hon sig inte. :)

Hhahahaha tror att alla dom vi lirar innebandy med är trötta på oss, vi hörs överallt ;)

Och jag känner ingen men springer rundor och peppar hela tiden hahaha :)


Jaja sålänge det är roligt gör det inget, byta inte en enda gång idag och drack inte en enda klunk vatten. Var konstigt nog inte alls törsig haha, men tung i benen va jag men det gick bra ändå :)


Nu ska jag sova, en dag imorgon med :)

PUSSS


Av Emma - 17 oktober 2012 12:16

Hoooj :)

Idag är jag ännu tröttare än igår. Efter 4-0 målet till Tyskland så var jag nära att stänga av och lägga mig och sova men då fixar Zlatan ett mål sen ville inte mitt huvud sova, fyfaaan vilka sista 30 minuter dom gör, jisses. Det sjuka är att det var fyra målskyttar men Zlatan fick ju tända till resten av laget ;) haha.

Ikväll blir det innebandyträning, ska bli kuuuul :)

Hoppas ni har en bra dag, pusssis

Ovido - Quiz & Flashcards