Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Emma - 14 oktober 2012 21:54

Veckan som kommer, kommer bli kaos.

Måndag: Fotboll

Tisdag: Fotboll

Onsdag: Innebandy

Torsdag: Fotboll

Fredag: antagligen vila eller pass/gym

Lördag: antagligen vila eller pass/gym

Söndag: Fotboll


heeelt sinnes men jag ääälskar det!

Goodnatt!

Av Emma - 14 oktober 2012 20:34

Idag är det 5 månader sedan du lämnade oss i stor sorg och saknad.

5 långa månader har det varit.

Det är fortfarande svårt att förstå att jag aldrig någonsin kommer få se dig, skratta ihop med dig, krama eller röra vid dig. Det sägs att allt som sker har en mening, men jag kan inte förstå vad denna mening är?!

Det är så jävla orättvist.


Jag hoppas att du mår bra, att du inte har ont eller är sjuk.

Att du skrattar och hänger ihop med morfar och min farfar.


Jag älskar och saknar dig så himla mycket, ha det bra min fina ängel   

Av Emma - 14 oktober 2012 17:44

Jag vet att jag är bättre än dig och jag älskar att jag mår så mycket bättre än dig. :)

Av Emma - 14 oktober 2012 14:16

Hänger i Bjärnum och kollar på match, ingen av lagen imponerar på mig. Men just nu leder Bjärnum med 1-0 och det är det bästa för oss. Helst detta resultat med :)

Av Emma - 14 oktober 2012 11:35

Men goootttt :)

Av Emma - 14 oktober 2012 09:28

Gooodmorgon finisar :)

Idag ska jag ta med mig pappsen till Bjärnum, vill se deras match mot Wormo. Mest för att veta hur Wormo spelar tills nästa helg då vi möter dom :)

Så jag hoppas regnet håller sig borta :)

Härlig frukost detta ;)

Ovido - Quiz & Flashcards