Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Emma - 31 oktober 2012 21:25

Har gått loss med motorsågen ikväll tillsammans med pappsen. Jag såga upp stockarna sen fick han ta den andra sågen och dela dom till lagom bitar. Funka inte med motorsågen och den andra sågen är läskig eftersom det bara är en sågklinga som sticker upp så det fick pappa ta hand om :)

Ligger i soffan och kollar på Berg flyttar in, ett av dom bästa programmen som finns på tv just nu haha :)

Av Emma - 31 oktober 2012 12:19

Halloj :)
Har sovit hela natten, helt underbart.
Hade lite ont i magen när jag vakna och har det fortfarande men för första gången sedan i måndagskväll har jag hungerkänsla och det firar jag med att äta lite thaimat. Har inte ätit sedan kl 17 igår så nu ska det bli gott med mat :)

Ikväll ska jag gå loss med motorsågen hemma, ska hjälpa pappsen med veden :)

Ha en bra dag :)
Pussis

Ovido - Quiz & Flashcards