Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Emma - 23 oktober 2012 21:59

Nu ska tankeverksamheten stängas ner för denna dag.

Ny dag imorgon med nya tag, ska lira innebandy, glaaad tjej!

Hoppas att ryggen är okej, den har fått vila två dagar nu!


Och för övrigt saknar jag denna tösen, är hon inte världens finaste?!

Skitiga ungar - glada ungar hahahaha :)

Förövrigt så älskar jag denna bilden, man ser verkligen hur bra hon mår   

 

Av Emma - 23 oktober 2012 17:12

Jag slits snart i sönder inombords.

Jag slits åt två olika håll och jag hatar det. Jag har iaf bestämt mig för att jag inte ska sluta spela fotboll, alltid något.

Så nu står jag med ett ben åt varje håll, stanna eller byta. Jag är så rädd att jag ska välja fel och ångra mig. Jag har hamnat fel så många gånger den senaste tiden och nu vill jag bara hitta rätt och bli riktigt bra!


Men en sak vet jag inte, vad är rätt just nu?!

Av Emma - 23 oktober 2012 09:25

Hej på er.
Har sovit rätt dåligt inatt, har vaknat flera gånger inatt och grubblat över fotbollen. Och samtalet jag fick för en stundsen gör inte saken bättre alls. Kan någonannan bestämma åt mig?! Varför ska det vara så himla svårt?! Det har aldrig varit jobbigt förr, varför ska det vara det just nu?! :(

Ovido - Quiz & Flashcards