Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Emma - 18 oktober 2012 21:42

Åååhh!!

Jag hatar att ha beslutsångest och nu har jag verkligen det. Jag vet helt ärligt inte vad jag ska göra med fotbollen och jag hatar denna känslan. Den här veckan har det varit så jävla roligt med brudarna, allt har varit tipptopp. Men samtidigt så vill jag till högre divisioner och jag vet inte hur det kommer bli med brudarna efter kvalet. Om vi vinner och går upp, går dom upp då eller dom väljer att stanna kvar?! Det är viktigt så jag får vänta tills nästa vecka för att få svar på den frågan. En ny tränare börjar dessutom, vill ju veta vad hans tankar är men samtidigt vill jag veta vad den andra klubbens tränares tankar är och samtidigt utvecklas och bli bättre. gaaaah blir galen av alla tankar. Får kanske ta ett snack med båda klubbar och höra vad deras tankar är inför nästa år och sen välja. Vill jag ens spela fotboll? det är en tredje fråga. För en gånsskull så vet inte mitt hjärta vad det vill, det vet inte vilket av alla håll det ska gå till.


Kom med tankar och förslag, snälla någon! Hjälp mig att hitta rätt!!!.


 

Av Emma - 18 oktober 2012 10:52

Heeej på er!
Idag är jag ännu tröttare, inte alls okej.
Men ikväll är det fotboll med mina brudar, sista träningen. Så jag hoppas på en rolig träning med mycket folk och skratt! Kan ni vi fixa det tillsammans tro?

Känns inte alls okej att lämna men ska jag fortsätta så behöver jag det. Men man vet ju aldrig vad som händer när jag väl bestämt mig!

pusss på er

Ovido - Quiz & Flashcards