Alla inlägg under juli 2010

Av Emma - 12 juli 2010 12:46

Ja idag är det lika varmt som igår men tio gånger friskare i luften, det var värt regn och åska igår :)


Idag ska jag rensa ogräs hade jag tänkt, sen vet jag inte om jag ska åka till Fredrik, får tänka på saken :)


Vad ska ni göra idag då?


Puss

Av Emma - 11 juli 2010 20:40

Idag har det varit varmt, men inte lika varmt som det var igår, då tog det nästan död på mig. haha. Idag har det fläktat lite iaf.


Nu ikväll har det börjar regna vilket jag är jävligt glad över:)

Skönt att rensa luften och hoppas på att det regnar i några timmar så allt blir riktigt blött :)


Är som sagt hemma från stockholm, var hemma i Eslöv 20.24 i fredags. Jag trivs bäst i mitt skåneland men stockholm var trevligt :) Kommer säkert hända fler gånger.


 Nu ska jag fortsätta kolla på matchen, har inte riktigt bestämt mig på vem jag vill ska vinna. Hade ju hoppats på Argentina med dem körde ju Tyskland över :( buhu.


Ha en trevlig söndag.

Puss

Av Emma - 9 juli 2010 10:36

Idag ska vi hem, ska bli skönt.

Har haft en trevlig vecka hos syster och hennes sambo :)

Elin har redan börjat hota mig hahah.

Vi måste ses vare sig jag vill inte :)


Tåget går runt 14 tiden och är hemma vid 20 i Lund sen blir det tufftuff tåg hem mot Eslöv :D


Vi hörs väl när jag är hemma eller imorgon :)


PUSS

Av Emma - 9 juli 2010 10:36

Idag ska vi hem, ska bli skönt.

Har haft en trevlig vecka hos syster och hennes sambo :)

Elin har redan börjat hota mig hahah.

Vi måste ses vare sig jag vill inte :)


Tåget går runt 14 tiden och är hemma vid 20 i Lund sen blir det tufftuff tåg hem mot Eslöv :D


Vi hörs väl när jag är hemma eller imorgon :)


PUSS

Av Emma - 8 juli 2010 16:25

Idag har Elin och jag solat och badat, riktigt härligt.

Har fått lite fäg idag och igår fick jag en illröd mage ^^, haha.


Nu ikväll ska vi in till Stockholm tror jag, annars blir det bara att hänga här men det är skönt det med, är så jävla varmt ute. Men jag ska inte klaga :)


Imorgon ska vi hem, ska bli jävligt skön :)

Bara till att hoppas att AC:n fungerar på detta tåget :)


Puss

Av Emma - 7 juli 2010 15:24

Har legat vid sjön i några timmar med trevligt folk, nice :D

Har fått lite färg och det är jag glad över, haha.


Sen ska vi in till Stockholm och hänga, Elin ska ju såklart till sin lilla butik, eller lilla och lilla vet jag inte. Med snusk och grejer :D ;)

Hon kommer döda mig nu. hahahah :D:D


Jag hoppas ni har det bra i SKÅNELAND :D

Av Emma - 6 juli 2010 23:55

Vi har det bra här i stockholm, jag och Elin.

Igår var vi i Kista och gick i Kista galleria, trevligt trevligt.

Jag shoppa en massa, ett par jeansshorts,2 linnen, två tröjor och ett diadem, för har slarvat bort det andra :) höhö.

Det var en trevlig dag och på kvällen käka vi morötter och gurka med dippa till, mums.


Idag har vi varit i Stockholm på Skansen. Vi kolla in dem snygga djuren, den vackra naturen och var med i direktsänding för Allsång på Skansen, men ingen aning om vi syntes i Tvn.


Det börja regna när vi köpte mjukglass, lite trist för sen regna det rätt mycket i mitten av programet och hela tiden tills vi skulle ta tunnelbanan hem.


Imorgon ska det bli en heldag i Stockholm och Elin tjatar bara om en jävla butik, ni som känner henne vet nog ;) höhö. Men jag hoppas på bra väder för vill bada och sola innan vi drar in till Stockholm.


Ha det bra gott folk.

PUSS

Av Emma - 4 juli 2010 16:13

Jäääävlar vad tiden springer iväg.

Måste skynda mig nu, ska ta tåget 17:07 mot Lund och sedan byta tåg mot Stockholm, är framme 23:35 NICE!!


Har just gjort kycklingsallad åt mig och Elin, mums.

Hon har kakor och jag mat. Vi är helan och halven, yes!

Men vi hörs väl när jag är i stockholm och jag får låna internet.


Jag har bloggdatorn med mig ;)

HAHAHA vada wannabe alla anadra storbloggare :D:D



 

Men vi hörs,

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards