Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Emma - 29 juli 2010 17:46

Elin sötnos är här hos mig nu, Hon ska stanna tills minst lördag hihi :D

Trevligt trevligt.


Idag har jag städat rummet och möblerat om, tatt ut Tims gamla säng, min gamla tvbänk och tatt in jennis tvbänk. Riktigt fint blev det :)


Men Elin klagar såklart, åh jag kommer trilla ner och hon kan inte vila ryggen migg väggen och massa annat hahah.

Av Emma - 29 juli 2010 12:43

Jag håller på att städa för fullt. Fick för mig att redan nu bära ut tim säng, hähä. Tänkte möblera om och hoppas på att få det lite finfint inne i rummet :)


Snart är tvättmaskinen klar, in med en ny maskin. hoppas på att mamma blir glad att slippa tvätta :)


Undra när min bror ska gå upp? När han väl är hemma sover han bara.

Tråkmåns på hög nivå.


Nu ska jag städa vidare, har glömt äta med. Jag som var så hungrig började städa istället.

Av Emma - 29 juli 2010 10:49

Godmorgon :)


Idag hade jag tänkt städa mitt rum, får se hur bra det går. haha.

Men är riktigt hungrig så ska göra det först hade jag tänkt :)


Sen ska jag ta och tvätta något påslakan eller lakan på några dynor som legat i Tims gamla säng (har den på mitt rum som en soffa). Men den är såld så den hämtas idag eller imorgon :) Kommer bli tomt på mitt rum, hähä.


Ovido - Quiz & Flashcards