Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Emma - 27 juli 2010 22:01

Jag är så jävla trött att jag inte orkar lyfta röven för att gå in i duschen.

Satte mig ner med mina två underbara cheeseburgare och bara krängde.

Nu fastnade jag här och tänkte berätta lite om dagens träning :)


Elle och Olle höll i träningen idag , fast mest Elle. Hon kunde inte träna,

(myglare) haha hoppas hon inte läser:) och Olle var med och körde gärnet. Men iaf vi började med att jogga lite och sen var det doppboll. Man skulle nicka in den i mål och gissa vem som gjorde dem två första målen för mitt lag? Joo jag, hähä :D Sen var det väl något annat för dem andra och jag och Camilla ''värmde'' upp, Elle tyckte vi snacka för mycket. ahaha men visst kan kvinnor göra två saker samtidigt? ;)


Sen efter det var det Herre på täppan, två mål nära och man ska avsluta så fort man kan. tre lag som roterar, släpper man in ett mål så får man byta. Jag lyckades övertala Elle att få spela ute lite och jag gjorde två snygga mäl, hähä :D Känns som jag valt fel plats inom fotbollen :)


Sen var det dags att springa, springa och springa. Jag dog lite men jag fortsatte att ge gärnet. haha även om jag ligger bland dem sista så ger jag iaf aldrig upp :) Det är jobbigt att springa och vara målvakt samtidigt, haha :)


Det var en bra träning, om Elle inte hade myglat, hahah :D

Tack tjejer:*

Av Emma - 27 juli 2010 16:50

Jag tyckte synd om min bil, så jag gick ut och tvätta den i ösregnet, hähä.

Är jag dum i huvudet eller älskar jag min bil så mycket?

Jag tror det sist nämnda :)


Tim och jag var och käka glass på torget innan, riktigt mumsigt.

Vet inte vad jag ska göra nu, om jag ska ta dammen eller träna?

Får nog väldigt snart bestämma mig. uhm.

Av Emma - 27 juli 2010 10:51

Ja jag vet inte vad jag ska säg, hähä.

Har tillbringat natten med Elin, precis som förra natten :)

Trevligt har det varit, för sen ses vi inte förän på fredag :D:D


När jag har lämnat Elin till bussen så ska jag hem och fixa i dammen och sen blir det antagligen träning ikväll, beror på hur mycket jag hinner göra i dammen. Vill så gärna ha klart den så jag kan börja med planteringen :D

Men missar jag träningen får det bli på torsdag istället :)


Vad ska ni göra idag?

Ovido - Quiz & Flashcards