Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Emma - 28 juli 2010 22:56

Jag hatar människor som beter sig som jävla idioter.

Hur kan man göra så?

Om man har en bror som gått bort och sen sabbar allt med vilje bara för att få tjäna på det, då borde man fan inte .... (har inga ord till det).


Jag förstår varför er älskade bror inte ville ha med er att göra.

Jag önskar med hela mitt hjärta att han mådde som han gjorde förra året och inte blev sjuk, då jag hade sluppigt få se på när ni beter er så som ni gör.

Fy fan!! Hur kan man leva med att bete sig så?


Hade han fått se er nu, herregud säger jag bara.

Av Emma - 28 juli 2010 19:11

Nu är jag hemma, eller har varit det ett tag.

Åkte till Tosselilla ändå, det ända som var okej var vattenlandet.

Men jag är nog för feg för att verkligen gilla det, haha.

Allt går så läskigt fort. Tim på 7 år tyckte det gick för sakta och ville på alla dem större grejerna där man behövde vara minst 10 år. Jag är 19 och kommer nog aldrig sätta min fot på dem ännu snabbare grejerna. usch. Där finns en kana med däck som man åker på. Fyfan vad läskigt. Det gick skitfort och Tim tyckte det var löjligt. hAHAAH. Är jag en mes eller har jag fått världens coolaste unge till systerson? Jag tror det sistnämnda :D


Sen kom vi hem och mamma och jag lagade tacos. Alla krängde som faan, sjukt längesen var det. Sen nu har jag äntligen fått duscha, gillar inte klorvatten. Det luktar så, fast det gör ju det mesta som man badar i haha :D


Får se om jag ger mig ut i dammen vilket jag tror och hoppas att jag gör :D


Har ni haft en bra dag? :)


   skit läskigt :(



Av Emma - 28 juli 2010 10:24

Godmorgon på er :)


Min syster kom in och kolla om jag var vaken. Hon, P-M och min systerson ska åka till Tosselilla idag och dem vill ha med mig. Men helt ärligt orkar jag inte men det är sjukt många årsen jag var där. Har jag ens varit där? haha minns inte ett dugg. Men dem sitter här och tjatar och jag vill vara hemma i dammen och bara ta det lugnt. Men fan, beslutsångest :(


  Eller

 

hum ...

Ovido - Quiz & Flashcards