Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Emma - 22 juli 2010 22:53

Mitt tagenbort gör som det själv vill; vissa grejer kommer vara cp:

Vilken tur jag hade:D Jessica hade bakat uunderbara kakor; hähä:

Nej jag pallar inte med datorn; jääävla skit:

Av Emma - 22 juli 2010 17:37

Japp, nu har vi kört undan all skit från dammen och allt annat möh, hähä.

Min kropp gör ännu ondare nu så jag hoppas Tobias och Jessica bjuder på något smarrigt ikväll :D:D


Vi ska köra så fort pappa har duschat till Horby (Hörby). Vem vill bo där? hähä. Aja, det är en fin lägenhet dem har och jag sitter just och undrar vem som är bjuden? uhm. Grattis ännu en gång bror stora :) <3


Har ätit världens godaste skinksås idag, mammas egna. Så UNDERBAR!!


Vi hörs ikväll.

Av Emma - 22 juli 2010 11:30

Fan jävla mög pisshelvete skitont gaaaaaaaahhh!!!

Ja gissa om träningsvärken är värre?

Jo tack, ni får gärna ta över min kropp ett par dagar.


Idag ska min bror firas trevligt, jag hoppas han är snäll mot mig. Han brukar gilla att retas och vända mig upp och ner. MEN DET FUNKAR INTE NUUU!!

Gör han det kommer jag börja gråta, för så ont har jag.


Jag är kissig, men vill inte sätta mig ner.

Vilka jävla problem jag har.


Ovido - Quiz & Flashcards