Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Emma - 3 juli 2010 09:22

Elin klaga på min bloggning, haha :D

Men sitter ute i mitt hjärtas hus och bara njuter.

Just nu ligger jag i solstolen som vi köpte igår, eller ja. Fredrik köpte den åt mig för att den är limegrön :D


Men dessa tre dagar här har varit underbart :D

I torsdags tog vi det bara lugnt och myste satan.

Igår var vi på Bo Olsson :D I några timmar, Fredrik tycker att jag är jobbig att handla med för jag ska kolla på ALLT. Men vi hinner inte mer än in i affäern förän han fyllt vagnen, haha :D


På kvällen körde vi till Svärmor och svärfar, haha vad roligt det låter ;)

Och grilla, svärfar fylld år, mycket mycket trevligt.

Fredrik drack så jag fick köra hans bil, fyfan vad coolt:D

Ska låta han bygga om mitt avgasrör så det låter som fan i min bil med:D:D

Så jäääävla underbart när man gasar, haha:D


Jag körde iaf in till Ystad för det var något där? Minns inte vad det hette men karuseller och band var där, träffa Micke och Anna, trevligt. Snacka lite skit och sånt, jag käka mini donats, men vad hade ni förväntat er? :D


Nej nu får Elin klara sig på detta, imorgon blir det stockholm, härligt :)


(blev ett vädligt stört inlägg märkte jag, men vem bryr sig? Om någon bryr sig så behöver dem inte läsa :) )

Ovido - Quiz & Flashcards