Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Emma - 24 juli 2010 23:41

Idag har pappa och jag fixat med dammen, pumpat över vatten i tims lilla pool, håvat över fiskarna där, dratt upp den gamla dammduken, tatt bort skyddsduken, grävt ut dammen större, lagt tillbaka skyddsduken, lagt i den nya dammduken, lagt i frigolit och sten i botten, satt i näckroserna ooh pumpen, pumpat över vattnet från poolen, håvat över alla fiskarna ( har över 50 fiskar:O) och spolat i mer vatten. Vi har även börjat fixa med vårt vattenfall vi ska ha i dammen.


En otroligt rolig dag har det varit och ännu roligare blir det imorgon.

Längtar redan tills jag vaknat :)


Imorgon ska jag även hinna åka till min sötnos Elin och grilla med henne. Nanna hos hennes och sen hem till mig på Måndag förmiddag. Elin ska med och förhoppningsvis vill hon hjälpa mig med lite sten :) åh.


Och nu brinner det i Eslöv, tråkigt nog är det min morbrors djuraffär som brinner :( Om den är anlagd så säger jag bara jäävla snorungar eller idioter!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7519083.ab


Vad har ni gjort idag?

Ovido - Quiz & Flashcards