Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Emma - 21 juli 2010 23:15

Ja ungefär så.

Har plågat mig själv till att gräva i dammfan och sen gå med trimmern här hemma i 2 timmar. ajaj. Imorgon ska jag göra så lite som möjligt, tror det är värre då :(


Men imorgonkväll ska vi till min storebror Tobias som blir 24 år. Skönt att slippa träningen haha. Tack för att du fyller år just imorgon :D Jag hoppas han underbara tjej har bakat något gott att bjuda på, annars jävlar i de ;)


Men nu ska jag slå på tv:n och gå och lägga mig (inte slå på den utan starta den) hähähä :D


Godnatt sötbollar :*

Av Emma - 21 juli 2010 15:32

Moster och mitt kusinbarn kom och hälsa på idag, dem är här fortfarande. :) Dem badar med Tim och skvätter och har sig. Niona är helt underbar :D

Vi har fikat och fikat och nu är dem i poolen och plaskar igen :)


Ska väl ut och hjälpa pappa om min kropp orkar, hahaha.

Värken min känns rätt så mycket nu :(

Av Emma - 21 juli 2010 10:54

Ja, Elin med tuudornas klocka ringde 06:25 och jag ville typ dö. Ja ibland känns det så och så känns det fortfarande, men bara till smärtan är över :)

Undra om fler känner som jag?


Fast jag har en 1 timmer mer i ben och överkropp, blöh!!

Men ingen mer träning för mig den här veckan, det känns skönt.

Min onda och tunga kropp behöver vila, hähä.


Vad ska ni göra idag då?

Något roligt hoppas jag:)


Ja ska slita i dammen som alla andra dagar.

Men så är livet att vara arbetslös .


 

Ovido - Quiz & Flashcards