Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Emma - 23 juli 2010 21:03

Idag på Ullared så såg jag morgan, hähä.

Snacka om att dem tjänar pengar på honom. Har massa lunchlådor, badlakan, kortlek, örngott och annat skit med honom på. Hahah alla var som galna över dem grejerna. höhö.


Jag har handlat typ asmycket men så är livet :D

Jag är bara i Ullared en gång om året annars men jag hoppas på att kunna åka dit en gång till detta året och handla julsaker och annat myspys :)


Har även handlat till Fredriks hus så det kan bli lite mer hemtrevligt:)


Har ni haft en bra dag?






Av Emma - 23 juli 2010 13:00

Tänkte kolla om det funkar här, att tidsinställa inlägg.


Jag är iaf i Ullared, hoppas det fortfarane , hähäh.

Och jag hoppas jag har hittat massor :D:D


Ja nu har jag inte mer att säg mer än att jag är trött. hähä.


Ha en fortsatt trevlig dag :)

Av Emma - 23 juli 2010 06:12

Förlåt Olle, trodde ingen vill bo i Hörby men det finns uppenbarligen någon ;) hähähähä!!


Nu ska vi srax köra mot ULLAREED!!! :D

Vi skulle egentligen åkt 05:30 men min mobil ringde inte? :s

Vet fan inte varför, jäävla skit.

Så nu skyndar vi alla tre oss. härligt :)


Jag hoppas ni får en underbar dag för det ska fan jag ha :D

Ovido - Quiz & Flashcards