Alla inlägg under juli 2010

Av Emma - 20 juli 2010 22:12

OMG :(

Jag har tränat fotboll i 2 timmar och 45 minuter.

JAG VILL DÖÖÖ.

Hur ska jag kunna gå imorgon?

Min målvaktsträning gick jättrebra men jag höll nästan på att spy en del, fy fan vad dåligt jag mådde. Bara för att jag åt inna, blöh!!



Och den vanliga träningen var ju inte till att leka med heller, åh min gud.

Fan vad jag klagar hahaha men ja livet är så jävla hårt ibland.


Jag kommer inte kunna gå imorgon, hur fan ska jag orka komma upp och köra Elin med tuudorna till bussen 07:25? Någon som vill ta över?


Och på torsdag lär det vara värre och på fredag :O

Hur ska jag kunna gå då? hähä.


Nu efter träningen så åkte Elin och jag till MCDONALDS. Fy fan vad gott det var och fyfan vad jag var värd det haha :D


Nu ska jag duscha och sen sova såå jäävla underbart till kl halv 7 :D


( Här skulle också vara bilder men inget vill fan funka )

Av Emma - 20 juli 2010 16:13

Jag kan ju medge att jag inte rört på mig på jag vet inte hur länge. Vi skulle fortsätta springa och träna fast det var uppehåll, men vad har jag gjort? Jo kämpat i trädgården, burit en jävla massa, badat i havet och bara gjort inget haha ^^, Men sån är jag och det har varit otroligt skönt.


Men idag börjar fotbollsträningen och jag ska ha en timmes målvaktstr'ning innan den vanliga träningen. Ska alltså träna i 2 timmar och 30-45 minuter. HEJ TRÄNINGSVERK. Men ja, vi får se om jag får tillbaka lusten för fotboll igen :) Jag vill egentligen inte lägga av men varför fortsätta med något som är tråkigt? Men jag hoppas på ändring iaf :)


Sitter i sängen och lyssnar på Elin när hon läser sexsaker ur henne bok, en riktig kåt jävel är hon, haha ;)


Oj vad hon inte kommer gilla mig längre.


(här skulle vara bilder men funkar inte)




Av Emma - 20 juli 2010 14:37

Elin mupp är här nu och skickar sms hela tiden, undra med vem?

jag vet jag vet , hähä.


Innan så var vi på ica, jag skulle handla  grejer till vår gryta vi ska ha idag. Och jag fick med mig två brev som jag skulle posta, gissa vad jag gjorde? Jo jag la breven i brevlådan och sen gick jag in i affären, läser på lappen att jag ska köpa två frimärken. MEN JAG POSTA BREVEN FÖRE. Jag är så jävla grym.


Så jag fick handla och betala sen gå till förbutiken och fåga hur jag skulle göra och då fick jag köpa frimärken och sen skriva ner adresserna och sen fick dem fråga postmannen/kvinnan om han/hon kunde öppna så dem kunde sätta på frimärken sen, hähä. Jag är riktigt duktig :)


Nu sitter Elin och babblar en massa strunt om en hemlig kille, hähä.

Skit dryg men jag låtsas vara intresserad ;)

Hon kommer nog slå mig sen hahah.

Men hennes kvinnoslag är ju inget, Tim slår hårdare :D


Vad ska ni göra idag då?

Har jag redan frågat en gång men frågar igen :D


    

Av Emma - 20 juli 2010 10:23

Idag ska jag fortsätta gräva, ska gå ut nu hade jag tänkt.

Hoppas på att bli klar idag, eller rättaresagt jag ska bli klar idag.


Sen vid halv två landar Elin mupp i Eslöv så ska brumma och hämta henne då, väldigt trevligt. Men hade varit ännu trevligare om hon tatt körkort haha;)

Men det kommer väl en dag då jag slippe köra och hon kan köra mig överallt :D Jag väntar för fullt Elin ;)


Ni får ha en trevlig dag :)


 

Av Emma - 19 juli 2010 11:35

Har kommit hem från Elin och sitter i soffan.

Ska strax ut och gräva runt dammen igen.

Jävla skitjobb men jag har valt det själv :)


Vad händer för er idag då?

Av Emma - 18 juli 2010 09:24

Idag hade jag tänkt börja riva på dammen här hemma. Mamma vill ha den storre och byta ut blommor som finns runt om den. Och vem får göra det? Jo jag :D:D:D underbart höhö. Så min tanke är att börja idag när min käraste har åkt hem :)


Har varit hos Fredrik hela veckan och det har varit otroligt härligt :)

Har varit med hans vänner på returbilen där en bil började brinna på parkeringen xD haha. Vi har grillat nästan hela veckan, mamma, pappa och tim har varit och hälsat på. Varit på sjöbomarknad och sen har vi badat. Superhärligt :)

Av Emma - 15 juli 2010 09:50

Idag kommer mamma, pappa lillebror och systerson till Löderup. Trevligt trevligt :) Hade hoppats på roligare väder men jag hoppas det ändrar sig snart :D Vi som hade tänkt åka till stranden idag men känns inte så värst lockande.


Annars så ska vi grilla och sen till Sjöbo marknad ikväll, Hoppas inte det regnar för då blir jag ledsen.


Lite dålig uppdatering men det är för att jag inte pallar :D

Av Emma - 12 juli 2010 17:43

I lördags så prövade mamma och jag göra en annan sallad än vad vi brukar ha. Vi hade isbergssallad, gurka, körsbärstomater, fetaost men vitlökssmak, rädiser, röda vindruvor och rödlök. Sedan blanda vi grekisk vinäggrejs. Typ olja, vatten och sen den påsen och hälde över. Vi kokade även pasta till men det behöver man inte ha i.


Idag gjorde vi likadant men la i kyckling också, så jävla gott.

Det rekomenderar jag verkligen :)


Vi hade grillat kött till det första jag skrev, UNDERBART

Ovido - Quiz & Flashcards