Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Emma - 25 juli 2010 18:14

Jag har knappt fattat att affären är nerbrunnen.

All tid min morbror har lagt ner på affären är som bortblåst.

Jag hatar er som gjorde det, du ni allihop.

Hoppas ni får känna precis som vi andra människor gör, fast 10 gånger värre. Jävla idioter!!


Pappa och jag är ute och bygger i dammen, vi har gjort klart vattenfallet. Riiktigt fint är det :) Är helnöjd medans pappa inte tycker det passar in. Men när allt är klart så kommer det vara skitfint :)


Bilder får komma sen när allt är klart eller när jag känner för att ge er ett smakprov på vad jag och pappa har gjort :)

Av Emma - 25 juli 2010 10:33

Vad är det för fel på minniskor?

Jag hatar er överallt annat.

Jag hoppas att ni mår så jävla dåligt över detta

och ni borde gå och hänga er själva.

Jävla idioter.


Som alla säkert vet så brann det i Eslöv igår. Antagligen vet dem flesta var ica kvantum ligger. Idioter tände fyr på en en lagerloka i den länga som min morbrors djuraffär la i (Djurhörnan). Folk lyckades rädda de flesta djuren men fiskarna hann dem inte. Allt brann ner. Dem lyckades hindra branden för att ta sig in i Ica Kvantum.


Hur fan kan man göra något sånt?

Eslöv är snart en ny stad som man inte kan bo i.

Ovido - Quiz & Flashcards