Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Emma - 31 juli 2010 20:59

Jaaa fy skäms på mig.

Jag som hade börjat komma in i en fas med typ 3 inlägg varje dag.

Dumma mig, får skärpa mig imorgon.

För idag lär jag inte orka blogga mer, om inget roligt händer vill säga.


Igår var jag i Helsingorg med Elin, hennes syrra och några vänner till henne. Väldigt roligt hade jag, mycket skratt men vädret kunde varit MYCKET bättre. Kallt och jävligt.


Idag har Elin och jag myst, varit i stan och varit på plantskolan. Så jävla sorgligt att vara där när människan inte lever längre och att släkten har behandlat allt så illa :( Plantskolan var mitt och Elins liv i nästan 2 år. Underbart var det men en dag försvann allt helt oväntat. Tråkigt. Vila i frid underbara du, jag tänker på dig varje dag <3


Ni får ha en bra lördag allihop :)

Ovido - Quiz & Flashcards