Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Emma - 12 juli 2010 17:43

I lördags så prövade mamma och jag göra en annan sallad än vad vi brukar ha. Vi hade isbergssallad, gurka, körsbärstomater, fetaost men vitlökssmak, rädiser, röda vindruvor och rödlök. Sedan blanda vi grekisk vinäggrejs. Typ olja, vatten och sen den påsen och hälde över. Vi kokade även pasta till men det behöver man inte ha i.


Idag gjorde vi likadant men la i kyckling också, så jävla gott.

Det rekomenderar jag verkligen :)


Vi hade grillat kött till det första jag skrev, UNDERBART

Av Emma - 12 juli 2010 12:46

Ja idag är det lika varmt som igår men tio gånger friskare i luften, det var värt regn och åska igår :)


Idag ska jag rensa ogräs hade jag tänkt, sen vet jag inte om jag ska åka till Fredrik, får tänka på saken :)


Vad ska ni göra idag då?


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards